22
5829
3
1 سال پیش
احتمال اکران فیلم جدید کریستوفر نولان با نام Oppenheimer در جشنواره کن: یکی از فیلم هایی که همگی ما...

احتمال اکران فیلم جدید کریستوفر نولان با نام Oppenheimer در جشنواره کن: یکی از فیلم هایی که همگی ما این مدت منتظر اکران و انتشارش هستیم، فیلم جدید «کرستوفر نولان» به نام اپنهایمر (Oppenheimer 2023) می باشد که بلاخره اخباری کم بیش معتبر منتشر شده است که تاریخ اولین نمایش جهانی این فیلم را اعلام می کند، تا انتهای این مطلب بیا دیجی موویز همراه باشید.

 

اخیراً «متیو موداین» یکی از بازیگران این فیلم در صفحه توییترش اعلام کرده است که این فیلم قرار است اولین نمایش جهانی خودش را در ۷۶مین دوره برگزاری جشنواره کن تجربه کند. هنوز این خبر به صورت کاملاً رسمی اعلام نشده است اما پیش از این زمزمه های دیگری در این مورد شده بود و احتمال می رود که این خبر درست باشد.

 

این فیلم داستان «جی رابرت اپنهایمر» را روایت می کند، یک دانشمند و فیزیک‌دان آمریکایی که او را پدر بمب اتم می نامند، این فیلم داستان بوجود آمدن اولین بمب اتم را روایت می کند.

 

همانطور که احتمالاً می دانید «مارتین اسکورسیزی» و «وس اندرسون» نیز اولین نمایش های جهانی فیلم های جدید خود را در این جشنواره خواهند داشت و به نظر می رسد کن امسال قرار است یکی از بهترین کن هایی باشد که در سال های گذشته برگزار شده است.

 

همچنین جا دارد اشاره کنیم که مدتی پیش تریلر رسمی فیلم اپنهایمر نیز منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا با زیرنویس فارسی مشاهده کنید.

 

فیلم جدید کرستوفر نولان اکران عمومی خودش را در تاریخ ۳۰ تیر سال ۱۴۰۲ آغاز خواهد کرد.

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • AmirhVafaei
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    باید جالب باشه … امیدوارم هر چه زودتر این فیلم بیاد

  • Emran9198
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    همکاری کریستوفر نولان با کیلین همیشه معرکه بوده و این بار هم معرکه ای بیش نخواهد بود

    • mmd.m
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      شاید معرکه ای بیش باشه