2
2066
0
3 روز پیش
تریلری از فیلم جدید و ترسناک “Nosferatu” منتشر شد. این فیلم در مورد یکی از مشهورترین خون آشام‌های تاریخ...

تریلری از فیلم جدید و ترسناک “Nosferatu” منتشر شد. این فیلم در مورد یکی از مشهورترین خون آشام‌های تاریخ سینما به نام نوسفراتو است.

 

بیل اسکارزگارد پس بازی در فیلم “IT” و در نقش پنی‌وایز؛ یکی از مشهورترین دلقک‌های تاریخ سینما، حالا قرار است در نقش یکی از مشهورترین خون آشام‌های سینما بازی کند. “Nosferatu” به کارگردانی رابرت اگرز قرار است بازسازی فیلم نمادین و صامت “Nosferatu: A Symphony of Horror” محصول کشور آلمان باشد که در سال ۱۹۲۲ ساخته شده بود.

 

ولی طرفداران باید همچنان منتظر باشند تا حضور کامل بیل اسکارزگارد در نقش کنت اورلاک را مشاهده کنند، چون در تریلری که استدیوی Focus Features منتشر کرده است چهره‌ی کامل خون آشام یک معما باقی مانده است. در تریلر بیل اسکارزگارد به غیر از چند صحنه‌ی جزئی دیگر نشان داده نشد، ولی سنگینی حضور شخصیتش بسیار به چشم می‌آید.

 

فیلم “Nosferatu” توسط رابرت اگرز نوشته و کارگردانی شده است. کارگردانی که در بین طرفداران فیلم‌های ترسناک بسیار محبوب است. این کارگردان فیلم‌هایی نظیر “The Witch” و “The Lightouse” را در کارنامه دارد. آخرین فیلم او “The Northman” نام داشت و فیلمی در مورد انتقام یک وایکینگ بود و الکساندر اسکارزگارد (برادر بیل اسکارزگارد) در آن به هنرنمایی پرداخت. این فیلم نیز توسط استدیوی Focus Features عرضه شده بود.

 

در این فیلم لیلی رز دپ در نقش الن هاتر، (زنی که نوسفراتو عاشقش است)، نیکلاس هولت در نقش توماس هاتر (همسر الن)، آرون تیلور جانسون (در نقش فردریک هاردینگ)، اما کورین (در نقش آنا هاردینگ) و ویلم دفو (در نقش پروفسور آلبین ابرهارت وان فرانز) بازی میکنند.

 

در ابتدا قرار بود هری استایلز و آنیا تیلور جور در نقش توماس هاتر و الن هاتر بازی کنند، ولی هر دوی آن‌ها به خاطر تداخل در برنامه و سایر پروژه‌هایشان از این فیلم کنار رفتند.

 

“Nosferatu” قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) از سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید