7
2898
1
1 سال پیش
تصاویر صحنه فیلمبرداری فیلم Dream Scenario با بازی نیکلاس کیج: اخیراً «کریستوفر بورگلی» تصاویری را از صحنه فیلمبرداری فیلم...

تصاویر صحنه فیلمبرداری فیلم Dream Scenario با بازی نیکلاس کیج: اخیراً «کریستوفر بورگلی» تصاویری را از صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش به نام سناریوی رویا (Dream Scenario) منتشر کرده، در این تصاویر «نیکلاس کیج» بازیگر فیلم روح سوار (Ghost Rider 2007) را با گریمی جدید و جالب می بینیم. می توانید این تصاویر را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

هنوز اطلاعاتی زیادی از این پروژه به بیرون درز پیدا نکرده است و تنها می دانیم که نیکلاس کیج در این فیلم نقش معلمی را بازی می کند که تمام مردم دنیا او را در یک شب در خواب هایشان می بینند و اون تبدیل به یک سلبریتی بزرگ می شود.

 

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به «مایکل سرا»، «جولیان نیکلسون»، «تیم مدوز» و «دیلن بیکر».

 

فیلمبرداری اصلی این فیلم از تاریخ 18 اکتبر سال 2022 در تورنتو آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این فیلم محصولی از «ای24» می باشد و «آری استر» از تهیه کنندگان آن می باشد.

 

همچنین جا دارد یادآوری کنیم که مدتی پیش تریلر فیلم روش قدیمی (The Old Way) با بازی نیکلاس کیج نیز منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ 11 دی سال 1401 همچنان هیچ اطلاعاتی درمورد تاریخ اکران این فیلم به بیرون درز پیدا نکرده است.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • hamidrezariyaz4
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    انگار نقش سیاوش قمیشو داره بازی مبکنه نیکلاس کیج😆