0
689
0
1 هفته پیش
اولین تریلر از فیلم درام “Nickel Boys” منتشر شد. این فیلم برای اولین بار در فستیوال فیلم تلیوراید پخش...

اولین تریلر از فیلم درام “Nickel Boys” منتشر شد. این فیلم برای اولین بار در فستیوال فیلم تلیوراید پخش شد.

 

فیلم “Nickel Boys” اقتباسی از رمانی به نوشته‌ی کلسون وایت هد در سال 2019 است که برنده‌ی جایزه‌ی پولیتزر نیز شده است. “Nickel Boys” یک فیلم ملودی‌وار و بخشی از زندگی از دید یک مرد جوان است که ضربات روحی وصف ناپذیری را تجربه کرده است.

 

رامل راس کارگردان این فیلم است و این اولین تجربه‌ی کارگردانی او خواهد بود. او داستان شکل گیری یک دوستی را در مدرسه‌ی کانون اصلاح و تربیتِ جنوب آمریکا به نمایش در خواهد آورد.

 

این فیلم محصول مشترک استدیوی Amazon MGM Studios و Orion Pictures است و اولین بار در ماه آگوست و در فستیوال فیلم تلیوراید اکران شد و قرار است در تاریخ 27 سپتامبر در فستیوال فیلم نیویورک نیز به نمایش در آید.

 

خلاصه داستان فیلم: زمانی که الوود کرتیس به شکل غیرمنصفانه‌ای محکوم میشود، رویای دانشگاه رفتن او نیز نابود میشود. الوود برای گذراندن دوران حبسش به کانون اصلاح و تربیت نیکل آکادمی منتقل میشود. نیکل آکادمی کانون اصلاح بسیار سختگیرانه‌ای در جنوب آمریکاست.

 

رامل راس صحنه‌های بسیار زیادی را در فیلم به شکل اول شخص نمایش میدهد تا حس خاطرات دوران کودکی، دوران آموزش و فعالیت‌های الوود را به بیننده‌ها منتقل کند. الوود ضربات مهلکی را تجربه میکند و محبوس میشود اما همچنان پا بر جا باقی می‌ماند. در فیلم ما را به جای الوود قرار میدهد و با کمک گرفتن از روش‌های فیلمبرداری اختصاصی ترنس مالیک زندگی را از دید او نشان میدهد. ترنس مالیک قبلا در فیلم “The Tree of Life” از این روش استفاده کرده بود.

 

“Nickel Boys” قرار است در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) به صورت محدود در سینماهای آمریکا پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید