14
6426
0
1 سال پیش
تاریخ پخش و تریلر فصل دوم Warrior Nun منتشر شد: بیش از دو سال از انتشار اولین فصل سریال...

تاریخ پخش و تریلر فصل دوم Warrior Nun منتشر شد: بیش از دو سال از انتشار اولین فصل سریال راهبه جنگجو (Warrior Nun) گذشته است و بلاخره بعد از کلی انتظار شبکه نتفلیکس زمان پخش و تریلر فصل دوم این سریال را منتشر کرده است. این شبکه طی خبری اعلام کرده که فصل دوم این سریال در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۱ پخش خواهد شد.

 

سازندۀ این سریال «سایمون بری» می باشد و سریال بر اساس کتاب مصوری به نویسندگی «بن دان» ساخته شده است.

 

این سریال داستان «اوا سیلوا» را روایت می کند، یک دختر ۱۹ ساله که در یک سردخانه بیدار می شود در حالی که در کمرش یک شی جاسازی شده و مجموعه ای از قدرت ها را پیدا کرده است و از همینجا زندگی اش برای همیشه تغییر می کند.

 

«آلبا باپتیستا» بازیگر پرتغالی نقش اوا را بازی می کند و این اولین کار او به زبان انگلیسی می باشد. از دیگر بازیگران سریال می شود اشاره کرد به «تویا ترنر»؛ «تکلا روتن»؛ «کریستینا تونتری یانگ» و «لورنا آندره».

 

در دسامابر سال ۲۰۲۱ درحالی که همه منتظر خبر درمورد فصل جدید بودند سایمون بری در توئیتی گفت که فصل دوم سریال را کامل دیده است. اون در این توئیت نوشت: “این هفته تمام قسمت های فصل دوم سریال رو نگاه کردم و می تونم رسماً اعلام کنم که این فصل عین یه نارنجک می مونه. خودتون رو برای افنجار آماده کنید.”

 

و بلاخره بعد از تقریباً یک سال تاریخ پخش اعلام شده و همه منتظر هستیم.

 

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید