5
3459
3
1 سال پیش
کنسل شدن Dexter New Blood پس از یک فصل و آغاز ساخت پیش درآمدی دیگر: اکثر ما در گذشته...

کنسل شدن Dexter New Blood پس از یک فصل و آغاز ساخت پیش درآمدی دیگر: اکثر ما در گذشته سریال محبوب دکستر (Dexter) را دنبال کرده ایم و در داستان های زیادی همراه این شخصیت خطرناک و دوست داشتنی بوده ایم؛ اما پایان این سریال به مذاق خیلی از ما خوش نیامد و ترجیح می دادیم که سریال شکل دیگری به پایان برسد. پس از چند سال با شنیدن خبر ساخت ادامه این سریال به نام دکستر: خون تازه (Dexter: New Blood) به وجد آمدید و امید تازه ای پیدا کردیم؛ و حالا خبر بد این است که طبق گزارش «تی‌وی‌لاین» این سریال بعد از یک فصل کنسل شده است.

 

این کنسلی درحالی اتفاق افتاده است که این سریال در زمان پخشـش تبدیل به یکی از پر بیننده ترین سریال های شبکه «شوتام» شد و توانست نظر مخاطبین زیادی را به خودش جلب کند. اما به همراه این خبر بد، یک خبر خوب نیز منتشر شده است و آن این است که شوتایم به این راحتی قصد رها کردن دنیا دکستر را ندارد.

 

طبق گزارش های رسمی ای که منتشر شده اند سریالی جدید با نام دکستر جوان (Young Dexter) در دست ساخت است که داستان سال های قبل از ملحق شدن دکستر به اداره پلیس را روایت می کند.

 

این خبر برای مخاطبین دکستر به شدت هیجان انگیز است؛ همگی ما فلش بک های سریال اصلی و داستان هایی که دکستر و پدرش با هم داشتند را به خاطر داریم؛  و با این خبر این امید داده شده است که بتوانیم نگاه نزدیک تری به روابط بین دکستر و پدرش داشته باشیم.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۱۱ بهمن سال ۱۴۰۱ همچنان هیچ اطلاعات دیگری درمورد این سریال به بیرون درز پیدا نکرده است.

 

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • satin
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فقط میخواستن تر بزنن به تمام خاطرات ما با سریال دکستر بعد کنسل کنن ایا میمردن از همون اول نمیساختن فصل اخر من ک با پایان چند سال قبل سریال خیلیم خوشحال بودم😑

  • Mooobiiin
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فک نکنم مایکل سی هال خودش بازی کنه ولی بازم عالیه

  • pooorya
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    نمی‌فهمم یعنی چی چه جوری بازیگر دکستر میخواد نقش بیست سال پیش رو بازی کنه