6
2561
1
1 هفته پیش
آمازون اولین تریلر از فیلم “My Spy: The Eternal City” را منتشر کرد. این فیلم قسمت دوم فیلم کمدی...

آمازون اولین تریلر از فیلم “My Spy: The Eternal City” را منتشر کرد. این فیلم قسمت دوم فیلم کمدی اکشن و خانوادگی “My Spy” می‌باشد.

 

فیلم “My Spy” با بازی دیوید باتیستا و کلوئی کولمن در سال ۲۰۲۰ و در دوران کرونا پخش شد و بر خلاف انتظارات بسیار پربیننده ظاهر شد.

 

در قسمت اول فیلم جی جی (دیوید باتیستا) یک مامور سر سخت سی‌آی‌ای است. او پس اینکه فرستاده شد تا یک خانواده را تحت نظر بگیرد، دختر ۹ ساله‌ی این خانواده روی او تاثیر گذاشت و دلش را به دست آورد. جان و اریک هوبر (نویسندگان فیلم “Transformers: Rise of the Beasts”) نویسندگی این فیلم را بر عهده داشتن و پیتر سیگال (کارگردان فیلم “Get Smart”) کارگردان این فیلم بود.

 

در قسمت جدید سوفی که حالا بزرگتر شده است جی جی را متقاعد میکند تا به همراه اردوی مدرسه به ایتالیا برود که در نهایت هر دو ناخواسته وارد ماموریت سی‌آی‌ای برای جلوگیری از بمب گذاری تروریست‌ها میشوند. تروریست‌ها همچنین رئیس سی‌آی‌ای، دیوید کیم (با بازی کن جئونگ) و پسرش کالین (با بازی تائه هو کی); که از قضا بهترین دوست سوفی نیز هست، را هدف قرار میدهند.

 

علاوه بر کن جئونگ، کریستن شال، آنا فاریس، کریگ رابینسون، فلولا بورگ و تائه هو کی به جمع بازیگران قسمت جدید پیوسته‌اند. پیتر سیگال بازگشته تا فیلمنامه‌ای که اریک و جان هوبر نوشته‌اند را کارگردانی کند. البته خودش هم در نوشتن فیلمنامه همکاری داشته است.

 

تهیه کنندگان قسمت دوم کریس بندر و جیک وینر برای استدیوی Good Fear Content، دیوید باتیستا و جاناتان میزنر برای استدیوی Dogbone Entertainment، پیتر سیگال، رابرت سایموندز و جی جی پریتزکر برای استدیوی Madison Wells هستند. جان و اریک هوبر به همراه آدام فوگلسون، سم براون و ریچل شین تهیه‌ی اجرایی فیلم را بر عهده دارند.

 

“My Spy” پس از فیلم‌های “Hamilton” از سرویس Disney+ و “Borat Subsequent Moviefilm” از سرویس آمازون سومین فیلم پر بیننده در سال ۲۰۲۰ شد.

 

“My Spy: The Eternal City” قرار است در تاریخ ۱۸ جولای (۲۸ تیر) از آمازون پرایم پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Arman-nm
    گزارش اسپویل
    (1 هفته پیش)

    از قسمت اول این فیلم خوشم اومد خیلی خوبه دارن یه قسمت دوم میسازن