4
2026
1
1 ماه پیش
استدیوی دیزنی اولین تریلر از فیلم “Mufasa: The Lion King” را در مراسم سالیانه‌ی CinemaCon منتشر کرد. این مراسم...

استدیوی دیزنی اولین تریلر از فیلم “Mufasa: The Lion King” را در مراسم سالیانه‌ی CinemaCon منتشر کرد. این مراسم هر ساله برای صاحبان سالن‌های سینما برگزار میشود.

 

“Mufasa: The Lion King” قرار است روی داستان سالیان اول موفاسا و همچنین برادرش اسکار تمرکز داشته باشد. قرار است آرون پیر صدا گذار جوانی شخصیت موفاسا (در نسخه‌ی اصلی فیلم در سال 1994 و بازسازی سال 2019 جیمز ارل جونز این وظیفه را برعهده داشت) و کلوین هریسون جونیور صدا گذار جوانی اسکار باشد.(در نسخه‌ی اصلی فیلم در سال 1994 جرمی آیرونز و چیوتل اجوفور در بازسازی سال 2019 این وظیفه را بر عهده داشتند).

 

داستان فیلم قرار است قبل از وقایع فیلم سال 2019 باشد. خلاصه داستان رسمی فیلم اینگونه فیلم را توصیف میکند که رافیکی به کیارا (دختر سیمبا و نالا) داستان پدربزرگش را تعریف میکند و میگوید موفاسابه صحرای آفریقا برمیگردد. تیمون و پومبای بیلی آیکنر و سث روگن (که از نقاط قوت بازسازی سال 2019 بودند) در روایت داستان کمک میکنند. البته این دو در کلیپی که در مراسم پخش شد حضور نداشتند.

 

این فیلم از دنیای فیلم‌های “The Lion King” باید انتظارات بالایی را بر آورده کند. بازسازی سال 2019 به کارگردانی جان فاورو با وجود نقدهای خوب و بد به فروش جهانی خیره کننده‌ی 1.66 میلیارد دلاری رسید. این فیلم یکی از هفت فیلمی بود که در آن سال به فروش میلیارد دلاری رسید. از زمان کرونا به بعد فقط شش فیلم توانسته‌اند فروش میلیاردی داشته باشند.

 

فروش‌های ضعیف فیلم‌های دیزنی در سال‌های اخیر باعث شده تا این استدیو تمام تلاشش را برای آشتی دادن خانواده‌ها با فیلم‌هایش بکند. بری جنکینز کارگردان این فیلم نیز به لاس وگاس سفر کرد تا خودش اولین تریلر و کلیپ فیلم را در مراسم معرفی کند.

 

“Mufasa: The Lion King” قرار است در تاریخ 20 دسامبر (30 آذر) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Amir.kiani19
    گزارش اسپویل
    (1 ماه پیش)

    منتظر این شیرشاه با گرافیک جذاب وداستانش هستم