29
12134
11
10 ماه پیش
دومین تریلر رسمی از فیلم Dune: Part Two منتشر شد فیلم تل ماسه: قسمت دوم (dune: part two) فیلمی...

دومین تریلر رسمی از فیلم Dune: Part Two منتشر شد

فیلم تل ماسه: قسمت دوم (dune: part two) فیلمی در ژانر درام, علمی تخیلی و ماجراجویی به کارگردانی «دنی ویلنوو» و نویسندگی جان اسپیتز و خود دنی ویلنوو است. این فیلم محصول مشترک کشورهای آمریکا و کانادا است. این فیلم که ادامه‌ی فیلم تل‌ماسه(Dune‎) است، درباره‌ی سفر افسانه‌ای پل آتریدیز است که قرار است با چانی و فرمن متحد شود و به مبارزه و انتقام علیه افرادی که خانواده‌اش را نابود کرده‌اند، بپردازد. او در این سفر به دوراهی بین عشق و نجات دنیا بر میخورد و قرار است تلاش کند تا از آینده‌ی ترسناکی که برای دنیا پیش‌بینی کرده است جلوگیری کند. شما می‌توانید در انتهای این مطلب تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی‌موویز همراه باشید.

 

قرار است داستان این فیلم دقیقا از صحنه پایانی فیلم اول آغاز شود. «تیموتی شالامی» ستاره «فیلم Call Me by Your Name» و «زندیا» ستاره «سریال euphoria» از بازیگران اصلی فیلم می‌باشند . همچنین در این فیلم بازیگرانی همچون ربکا فرگوسن، فلورنس پیو ، خاویر باردم، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر، جاش برولین حضور دارند.

 

فیلم تل ماسه ۲۰۲۱ و چشم اندازی که در آن از آینده به مردم نشان داده بودن، بسیار مردم رو شگفت‌زده کرد و از آنجایی که فقط نیمی از رمان فرانک هربرت در ساخت این اثر استفاده شده بود، مردم در انتظار ساختِ ادامه‌ی این فیلم بودن و بالاخره انتظارشان به پایان رسید و قسمت دوم این فیلم هم ساخته شد. حالا باید در انتظار بازخورد و نظراتشان بعد از دیدن این کار باشیم.

 

هرچند قبلاً یکبار تاریخ اکران تغییر کرده بود و طرفداران رو برای دیدن این فیلم تشنه‌تر کرده بودند ولی مجدداً تاریخ اکران این اثر ۱۲ آبان ۱۴۰۲ اعلام شده است و امیدوایم که دیگر تاریخ اکرانش تغییر نکند.

 

نظرات کاربـران

11
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • parisovic
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    تریلر عالی.

  • Marges1556
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    تیموتی شالومی خداست.این بشر نامبروان آینده هالیووده از جیمز باندو …. درآینده همش منتظر تیموتین.به شخصه فیلم بد نداره.صدا تیپ استایل همه عالی حیف ک تو دوست دختر سلیقه نداره.اینا همه نامبروان تو هالیوود میره با رز باز اون خوب بود کایلی با دوتا بچه چی میگه.

    • shadman1994
      گزارش اسپویل
      (10 ماه پیش)

      صدا تیپ استایل؟ملاک بازیگر خوب چقدر فرق کرده.زمان ما تعریف بازیگر خوب یه چیزای دیگه بود

    • Ali Jon Movie
      گزارش اسپویل
      (10 ماه پیش)

      یه زمانی ال پاچینو نامبروان هالیوود بود. با اون صدا تی و استایلش همه زنای هالیوودی ارزشوشون بود تو یک فیلم باهاش بازی کنن. حالا تیموتی واسه ما خدا شده . دلم واسه اینده هالیوود میسوزه

  • shazoldman
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    عجبا حالا چجوری صبر کنیم آبان ریلیز میشه تا به ما برسه بتونیم دانلود کنیم ببینیم میشه دی مُردیم از این صبر 😢

  • Holy moly wow
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    تریلر خدا بود !

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    فقط چه عجیب چه جالب هین بود

  • jalal1377m
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    حسم میگه چیز خفنی میشه زندیا با بازیهاش دار تابو میشکنه بنازم

    • rkoliae
      گزارش اسپویل
      (10 ماه پیش)

      تابو چیو داره میشکونه دقیقا؟

    • just watcher
      گزارش اسپویل
      (10 ماه پیش)

      ببخشید استاد میشه بفرمایید تاحالا چه تابوهایی رو شکسته؟ اصلا تابو یع نی چه؟

      • jalal1377m
        گزارش اسپویل
        (10 ماه پیش)

        فلیم چلنجرش که قراره بیاد و دوسه فیلم درام قبلی که بازی کرده و یه سریال اروفیا استاد تابو ینی چیزایی رو بشکنه که تو جامعه عرفن و امثال تو در مقابلش گار میگیرید