4
1975
0
1 سال پیش
سریال Moonhaven پس از یک فصل کنسل شد: در جولای سال میلادی جاری بود که «ای‌ام‌سی پلاس» اعلام کرد...

سریال Moonhaven پس از یک فصل کنسل شد: در جولای سال میلادی جاری بود که «ای‌ام‌سی پلاس» اعلام کرد که سریال مون‌هیون (Moonhaven) برای فصل دومـش تمدید شده است و قرار است در سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند، اما امروز این شبکه در خبر شوکه کننده ای اعلام کرد که تصمیم گرفته است این سریال را کنسل کند و این سریال بعد از پخش تنها یک فصل دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد.

 

مدتی پیش از اعلام این خبر، ای‌ام‌سی اعلام کرده بود که درحال انجام یک سری اقدامات گسترده برای کاهش هزینه هایش است و احتمالاً دلیل این کنسلی همین بوده است. همچنین این شرکت درحال حاضر درحال اخراج ۲۰ درصد از کارکنانـش است و می شود به راحتی فشار مالی ای که بر روی این شرکت قرار گرفته است را حس کرد.

 

با وجود تمام این ها باز هم این تصمیم بسیار عجیب است زیرا این سریال یکی از موفق ترین سریال های این شبکه بوده است و همچنین یکی از پر بیننده ترین ها.

 

این سریال توسط «پیتر اوکو» ساخته شده است که او همچنین تهیه کنندگی اصلی این سریال را بر عهده داشت. همچنین از بازیگران این سریال می شود اشاره کرد به «دامینیک مانهن»، «اما مک دونالد»، «آمارا کاران»، «آیلت زورر»، «جو منگنیلو»، «کادئم هاردیسون» و «یازمین نیول».

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید