16
8951
0
1 سال پیش
سریال Monster: The Jeffrey Dahmer Story از مرز ۱ میلیارد ساعت تماشا گذشت: سریال هیولا: داستان جفری دامر (Monster:...

سریال Monster: The Jeffrey Dahmer Story از مرز ۱ میلیارد ساعت تماشا گذشت: سریال هیولا: داستان جفری دامر (Monster: The Jeffrey Dahmer Story) ساختۀ «رایان مورفی» از ابتدای انتشارش بر روی پلتفرم نتفلیکس شروع به شکسن رکورد های مختلفی کرد و خیلی زود یکی از محبوب ترین سریال های این پلتفرم شد؛ حالا این سریال توانسته یک بار دیگر رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

 

این سریال تا به امروز بیش از ۱ میلیارد ساعت در این شبکه تماشا شده است و به لیست سریال هایی که توانسته اند در ۶۰ روز ابتدایی این رکورد را بشکنند اضافه شده است. دو سریال دیگری که در این لیست حضور دارند سریال های بازی مرکب (Squid Game) و فصل چهارم سریال اتفاقات عجیب (Stranger Things) می باشند.

 

از رایان مورفی، سازندۀ این سریال، می توان به عنوان یکی از موفق ترین افراد این سال میلادی که در انتهای آن هستیم اشاره کرد؛ او به علاوه این سریال با سریال دیگرش یعنی تماشاگر (The Watcher) نیز توانسته رکورد های زیادی را بشکند و در لیست بهترین ها قرار بگیرد.

 

سریال هیولا در ابتدا قرار بود سریالی تک فصلی باشد و در یک فصل کار خودش را تمام کند اما وقتی شبکه نتفلیکس متوجه علاقه به شدت زیاد مردم نسبت به این سریال شد تصمیم گرفت که این سریال را برای فصل دوم نیز تمدید کند؛ البته جا دارد بگوییم که فصل دوم این سریال درمورد همین شخصیت نخواهد بود؛ قرار است هر فصل از این سریال درمورد یک قاتل متفاوت باشد.

 

فصل اول این سریال داستان جفری دامر را روایت می کند، قاتلی که به دلیل بی کفایتی پلیس موفق شد سال ها به قتل های وحشیانه اش ادامه بدهد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید