6
2954
0
4 هفته پیش
“موانا” بار دیگر برمیگردد. دیزنی تاریخ پخش قسمت دوم فیلم “موانا” را اعلام کرد و قرار است در تاریخ...

“موانا” بار دیگر برمیگردد. دیزنی تاریخ پخش قسمت دوم فیلم “موانا” را اعلام کرد و قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر (۷ آذر) در سینماها اکران شود.

 

باب ایگر مدیر عامل شرکت دیزنی در برنامه‌ای از شبکه‌ی CNBC این خبر را اعلام کرد. قسمت دوم موانا قرار بود به صورت یک سریال پخش شود ولی رضایت باب ایگر از روند ساخت سریال باعث شد آن را به یک فیلم تبدیل کند.

 

باب ایگر گفت: موانا همچنان یک فیلم بسیار محبوب است و مشتاق هستیم در ماه نوامبر و در سینماها ماجراهای بیشتری از موانا و مائوی را برایتان به نمایش بگذاریم.

 

به گفته‌ی شرکت دیزنی، “موانا ۲” بیننده‌ها را به یک سفر بزرگ با موانا، مائوی و گروهی جدید از دریانوردان خواهد برد. موانا پس از درخواستی غیرمنتظره از طرف اجدادش، باید راهی سفری به دریاهای اوشیانا و آب‌های گم شده و خطرناک خواهد شد که قبلا هیچوقت تجربه نکرده است.

 

دیو دریک جونیور قسمت دوم را کارگردانی خواهد کرد و موسیقی فیلم بر عهده‌ی ابیگیل بارلو و امیلی بِر به همراه اوپتیا فوآی و مارک مانسینا که در قسمت اول نیز حضور داشتند میباشد. لین مانوئل میراندا که آهنگ “تا کجاها خواهم رفت” و خواهش میکنم” را نوشته بود برای قسمت جدید آهنگی نخواهد نوشت.

 

“موانا” با فروشی بیش از ۶۸۰ میلیون دلار در باکس آفیس تبدیل به یک موفقیت تجاری برای شرکت دیزنی شد. همچنین با قرار گرفتن در سرویس دیزنی+ سال قبل یک میلیارد ساعت بین کاربران این سرویس پخش شد.

 

پس از روزهای سخت دیزنی در باکس آفیس ۲۰۲۳ باب ایگر تصمیم به پخش “موانا ۲” در سینماها گرفت. انیمیشن “آرزو” به لیست طولانی شکست‌های تجاری دیزنی مانند “مارول ها“، “کاخ روح زده” و “ایندیانا جونز و گردانه‌ی سرنوشت” اضافه شد. انیمیشن “المنتال” از استدیوی پیکسار با مشکلاتی مواجه شد ولی در نهایت توانست با فروش ۴۹۶ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی به موفقیت برسد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید