0
537
0
8 ساعت پیش
استدیوی برادران وارنر اولین تریلر از فیلم علمی تخیلی و هیجانی “Mickey 17” با بازی رابرت پتینسون را منتشر...

استدیوی برادران وارنر اولین تریلر از فیلم علمی تخیلی و هیجانی “Mickey 17” با بازی رابرت پتینسون را منتشر شد.

 

بانگ جون هو (کارگردان فیلم “Parasite” که برنده‌ی جایزه‌ اسکار برای این فیلم شد) کارگردان این فیلم است. “Mickey 17” بر اساس رمانی از ادوارد اشتون در سال 2022 می‌باشد و داستان میکی بارنز (با بازی رابرت پتینسون) می‌باشد که یک کارمند قابل جایگزینی است.

 

در کتاب رمان میکی به یک ماموریت خطرناک فرستاده میشود تا سیاره‌ی یخ را کلونی سازی کند. زمانی که یک نسخه از میکی می‌میرد، یک کپی از او ساخته و جایگزینش میشود که بیشتر حافظه‌ی نسخه‌ی قبلی را دارد.

 

به غیر از رابرت پتینسون، ستارگان دیگری مانند مارک روفالو، استیون یئون، تونی کولت و نائومی اکی نیز در این فیلم حضور دارند.

 

“Mickey 17” توسط بانگ جون هو نویسندگی و کارگردانی شده است و توسط شرکت Offscreen که تحت مالکیت خود است، تهیه کنندگی فیلم را نیز بر عهده دارد. دی دی گاردنر و جرمی کلاینر برای شرکت Plan B و دوهو چوی برای شرکت Kate Street Pictures تهیه کنندگان دیگر این فیلم هستند.

 

استدیوی برادران وارنر چند بار تاریخ اکران “Mickey 17” را تغییر داده است. در تازه ترین تغییر تاریخ، این فیلم قرار بود در تاریخ 29 مارچ 2024 پخش شود اما به ژانویه‌ی 2025 منتقل شد. زمانی که تغییر تاریخ رسمی شد، منابعی اطلاع دادند که این تصمیم به این علت گرفته شده است تا فیلم حتما در سینماهای آی‌مکس پخش شود و همچنین زمان بیشتری نیز برای تمام کردن پروژه داشته باشند. (به علت اعتصابات هالیوود تاخیرهایی در ساخت فیلم به وجود آمده بود)

 

“Mickey 17” اولین فیلم بانگ جون هو پس از موفقیت بزرگش با فیلم “Parasite” است. “Parasite” به اولین فیلم غیر انگلیسی تبدیل شد که برنده‌ی اسکار بهترین فیلم سال شد. بانگ همچنین سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌هایی مانند “Snowpiecer” و “Okja” و “Memories of Murder” و “The Host” و “Mother” را دارد.

 

“Mickey 17” قرار است در تاریخ 31 ژانویه 2025 (تاریخ 12 بهمن) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید