19
5301
0
1 سال پیش
فروش 45 میلیون دلاری فیلم M3gan در اولین آخر هفتۀ اکرانـش: از مدتی قبل فیلم مگان (M3gan 2022) به...

فروش 45 میلیون دلاری فیلم M3gan در اولین آخر هفتۀ اکرانـش: از مدتی قبل فیلم مگان (M3gan 2022) به کارگردانی «جرارد جانستون» و نویسندگی «جیمز وان» تبلیغات گسترده خودش را در شبکه های مجازی علی الخصوص تیک تاک آغاز کرد؛ هر چند که یک تبلیغ گسترده به هیچ عنوان فروش یک فیلم را تضمین نمی کند اما به نظر می رسد که هنوز مردم به عروسک های قاتل علاقه مند هستند.

 

حتماً به خاطر دارید که چند روز پیش طی خبری اعلام کردیم که این فیلم در اولین روز اکرانـش 2.75 میلیون دلار فروش داشته است و همچنان قتل عام این فیلم در باکس آفیس ادامه دارد؛ چون این فیلم در اولین هفته اکرانـش موفق شده است در آمریکا 30.2 میلیون دلار و در باکس آفیس بین المللی 14.8 میلیون دلار فروش داشته باشد که به این معنی است که این فیلم تا به الان در باکس آفیس جهانی فروشی 45 میلیون دلاری داشته است.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک مهندس رباتیک که در یک کمپانی اسباب بازی سازی کار می کند عروسکی انسان نما را می سازد که این عروسک کم کم شروع به پیدا کردن شخصیت می کند.

 

همچنین جا دارد اشاره کنیم که این فیلم توسط منتقدین زیادی نیز تحسین شده است و در سایت راتن تومیتوز که نقد منتقدین حرفه را جمع آوری می کند امتیازات به شدت خوبی را به ثبت رسانده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید