6
4428
2
10 ماه پیش
مگ جانسون درگذشت! بازیگر قدیمی بریتانیایی تئاتر و سینما بعد از ابتلا به بیماری  آلزایمر در سن ۸۶ سالگی...

مگ جانسون درگذشت!

بازیگر قدیمی بریتانیایی تئاتر و سینما بعد از ابتلا به بیماری  آلزایمر در سن ۸۶ سالگی درگذشت. این بانوی ۸۶ ساله که با نقش  پرل لدربانکس در سریال امرالد شناخته می‌شود، همیشه به عنوان یک بانوی مهربان و فوق العاده در بین بازیگران شناخته می‌شده. برای خواندن ادامه‌ی خبر و اطلاعات بیشتر درباره‌ی این بازیگر با دیجی موویز همراه باشید.

 

خانواده‌ی مگ جانسون به تازگی اعلام کرده بودند که او دچار بیماری آلزایمر شده بود، ولی در تلاش بود تا با این بیماری مبارزه کند. ولی در نهایت، عصر روز ۱۰ تیر ماه، وی در سن ۸۶ سالگی دار فانی را وداع گفت. لیزا رایلی، بازیگر نقش مندی دینگل در سریال کمدی امرالد درباره‌ی این بازیگر در توییتر خود نوشت: «جانسون به من نظم و احترام ، کمدی و جدی نگرفتن زندگی رو آموخت. او به معنای واقعی یک زن شگفت انگیز بود و همیشه یادش زنده خواهد ماند زیرا بسیار آدمِ خاصی بود. روحش شاد»

 

جانسون در اوایل دهه ۱۹۸۰، در سریال «خیابان کرونیشن» محصول شبکه «ITV» بازی کرد. پس از آن در سریال کمدی «ویکتوریا وود» در کنار «ویکتوریا وود» کمدین انگلیسی و همچنین «دیم جولی والترز» و «سلیا ایمری» نقش‌آفرینی کرد. در سال ۲۰۰۰، او برای نقش «بریجید مک‌کنا» در سریال «بروک‌ساید» از کانال چهار انتخاب شد، ولی با کنسل شدن این سریال در سال ۲۰۰۳، او بازی در سریال «امرادلد» و در نقش شخصیت بسیار محبوب «پرل لدربانکس» را به مدت ۱۷ سال آغاز کرد و تا سال ۲۰۲۰ در این نقش هنرنمایی کرد.

 

مگ جانسون در سال ۱۹۸۱ با بازیگر و مجری تلویزیون، چارلز فاستر ازدواج کرده بود و این ازدواج تا لحظه‌ی مرگ چارلز دوام داشت. هرچند تاریخ دقیق فوت او اعلام نشده ولی طی خبری در سال ۲۰۲۳ نوسط روزنامه دیلی میل خبر فوت چارلز اعلام شد. حاصل این زندگی یک فرزند بود.

 

روحشان شاد و یادشان گرامی.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    روحش شاد و غرین رحمت🏴🕊🪦

  • Mohammad Imanzadeh
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    Rest in Peace 🕊️