7
5360
1
3 هفته پیش
جدیدترین پروژه‌ی سریالی مارول قرار است در مورد شخصیت ویژن باشد.   سریالی با محوریت شخصیت ویژن که استدیوی...

جدیدترین پروژه‌ی سریالی مارول قرار است در مورد شخصیت ویژن باشد.

 

سریالی با محوریت شخصیت ویژن که استدیوی مارول هنوز نامی را برای آن در نظر نگرفته است قرار است در سال ۲۰۲۶ از استریم دیزنی+ پخش شود. این هفته قرار است نویسندگان سریال دست به کار شوند. تری ماتالاس تهیه کننده‌ی اجرایی سریال “استار ترک: پیکارد” شورانر این سریال خواهد بود و پال بتانی دوباره در نقش ویژن باز خواهد گشت.

 

 

پال بتانی در سه فیلم مارول و سریال “واندا ویژن” حضور داشت و همچنین در فیلم‌های آیرون من شخصیت جارویس (هوش مصنوعی که تونی استارک ساخته بود) را صداگذاری کرده بود. پس از اینکه در سال ۲۰۱۸ ویژن در فیلم “انتقام جویان: جنگ بی نهایت” به دست تانوس کشته شد در سال ۲۰۲۱ و در سریال “واندا ویژن” دو بار دیگر برگشت. ابتدا به شکل سفید و شبح‌وار توسط واندا مکسیموف به زندگی برگشت و هیچ خاطره‌ای از زندگی قبل نداشت. پس از مبارزه‌ی دو ویژن، یکی از آن‌ها خاطرات ویژن شبح را برگرداند و واندا اجازه داد ویژنی که ساخته بود محو شود. سریال جدید وقایع پس از این ماجراها را روایت خواهد کرد و ویژن شبح هدف جدیدش در زندگی را دنبال خواهد کرد.

 

 

سریال ویژن دومین سریالی خواهد بود که وقایع پس از سریال “واندا ویژن را دنبال خواهد کرد. اولین سریال “تمام مدت آگاتا” با بازی کاترین هان، همسایه‌ی ساحره‌ی واندا در شهر وست‌ویو به نام آگاتا هارکنس را دنبال خواهد کرد. این سریال در ماه سپتامبر پخش خواهد شد.

 

 

علاوه بر سریال “تمام مدت آگاتا”، سریال‌های دیگری هم از مارول قرار است پخش شود. سریال “دردویل: تولدی دوباره” و “قلب آهنی” و همچنین سریال‌های انیمیشنی “چشمان واکاندا” و “مرد عنکبوتی مهربان محله” قرار است سال آینده از دیزنی+ پخش شوند. مارول همچنین سریال “مرد عنکبوتی: نوآر” با بازی نیکلاس کیج را در برنامه دارد که بخشی از دنیای عنکبوتی سونی خواهد بود و دز استریم آمازون پرایم پخش میشود.

 

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Wanda Maximoff
    گزارش اسپویل
    (2 هفته پیش)

    تمام مدت آگاتا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣