41
10686
2
1 سال پیش
فروش 2.75 میلیون دلاری فیلم M3GAN در اولین روز اکرانـش: فیلم مگان (M3gan 2022) به سرعت درحال موفقیت در...

فروش 2.75 میلیون دلاری فیلم M3GAN در اولین روز اکرانـش: فیلم مگان (M3gan 2022) به سرعت درحال موفقیت در باکس آفیس است و احتمالاً قرار است یک آخر هفته معرکه داشته باشد چون این فیلم موفق شده است در اولین روز اکرانـش 2.75 میلیون دلار فروش داشته باشه. «یونیورسال» پیش بینی کرده است که این فیلم در اولین آخر هفته خود موفق خواهد شد فروشی 17 میلیون دلاری بکند و این یعنی فروشی 20 میلیون دلاری در اولین هفته اکران. این خبر برای این فیلم که بودجه ساختی 12 میلیون دلاری داشته است به شدت خبر خوبی است.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک مهندس رباتیک که در یک کمپانی اسباب بازی سازی کار می کند عروسی انسان نما را می سازد که این عروسک کم کم شروع به پیدا کردن شخصیت می کند.

 

از زمان انتشار اولین تریلر، این فیلم تبدیل به یکی از مورد انتظار ترین فیلم سال 2023 شد و گفته می شود که یکی از دلایل فروش خوب این فیلم، تبلیغات درست و به جای سازندگان می باشد.

 

احتمالاً تا به الان نام «جرارد جانستون» به گوشتان هم نخورده است اما احتمالاً از این به بعد قرار است زیاد نام این کارگردان را بشنویم، چون فیلم مگان اولین تجربه کارگردانی این کارگردان می باشد و در همین ابتدای کار توانسته است شروعی فوق العاده داشته باشد.

 

این فیلم تا به این لحظه توسط منتقدین زیادی تحسین شده است.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • La
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    عالیه

  • La
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    منتشر شده خود فیلم ؟