8
4682
0
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی فیلم Luther: The Fallen Sun منتشر شد: اگر سریال لوتر (Luther 2010) محصول بی بی سی...

اولین تریلر رسمی فیلم Luther: The Fallen Sun منتشر شد: اگر سریال لوتر (Luther 2010) محصول بی بی سی را دیده باشید احتمالاً می دانید که ادامه این سریال در مدیوم فیلم به کارگردانی «جیمی پین» و نویسندگی «نیل کراس» با نام لوتر: سقوط خورشید (Luther: The Fallen Sun 2023) توسط نتفلیکس ساخته شده است و قرار است تا مدتی دیگر اکران محدود خودش را در برخی سینما ها آغاز کند. اخیراً تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در خلاصه داستان این فیلم آماده است: کاراگاه درخشان اما بی اعتبار، یعنی جان لوتر، از زندان فرار می کند تا یک قاتل سریالی سادیسمی، که باعث وحشت لندن شده است را پیدا کند.

 

از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «ادریس البا»، «سینتیا اریوو»، «اندی سرکیس» و «درموت کرولی».

 

برای اولین بار وقتی در سال 2013 نیل کراس سازنده سریال لوتر اعلام کرد که درحال نوشتن فیلمنامه فیلمی بر اساس این سریال است، بحث ساخت این فیلم شکل گرفت و بعد از آن تا مدت طولانی ای خبر دیگری منتشر نشد تا اینکه در سپتامبر سال 2021 نتفلیکس اعلام کرد که درحال ساخت این فیلم می باشد و فیبمبرداری در 10 نوامبر همان سال آغاز شد.

 

همانطور که در ابتدا گفتیم این فیلم در تاریخ 24 فوریه سال 2023 در برخی از سینما ها اکران خواهد شد و در تاریخ 10 مارس سال 2023 بر روی پلتفرم نفلیکس قرار خواهد گرفت.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید