27
7124
1
1 سال پیش
فیلمبرداری فصل دوم سریال Loki به پایان رسید: در رویداد «باشگاه رسمی هواداران دیزنی» که در سپتامبر برگزار شد،...

فیلمبرداری فصل دوم سریال Loki به پایان رسید: در رویداد «باشگاه رسمی هواداران دیزنی» که در سپتامبر برگزار شد، در قسمتی از آن عوامل سریال لوکی (Loki) ظاهر شدند و حتی یک ویدئو کوتاه از فصل دوم این سریال به نمایش در آمد. بازیگران این سریال به دلیل فیلمبرداری فصل دو زیاد نتوانستند در این رویداد بمانند و وقت بگذرانند؛ و حالا خبر جدیدی درمورد این سریال «دیزنی پلاس» منتشر شده است.

 

فیلمبرداری فصل دوم این سریال در «استودیو های پاین‌وود» واقع در لندن به پایان رسیده است. همچنان مشخص نیست که فیلمبرداری صد در صد به پایان رسیده است و یا فقط فیلمبرداری بخش لندن تمام شده است. اما با این حال در روز های گذشته برخی از بازیگران این سریال و عوامل در صفحه اینستاگرامشان تصاویری را منتشر کرده اند که از روی آن ها می شود متوجه شد که فیلمبرداری به پایان رسیده است.

 

در فصل دوم این سریال که کمتر از یک سال تا انتشار آن زمان باقی مانده است «تام هیدلستون» باز هم نقش لوکی را بازی خواهد کرد؛ همچنین «گوگو امبتا را»، «یوجین کوردرو»، «تارا استرانگ»، «اوون ویلسون» و «سوفیا دی مارتینو» نقش هایی که در فصل اول داشته اند را تکرار می کنند. همچنین در این فصل «جاناتان کی کوان» نقش آرشیودار «سازمان مغایرت زمان» را بازی می کند. همینطور «رافائل کاسال» که همچنان نقش او مشخص نیست و فقط می دانیم یکی از نقش های اصلی می باشد.

 

انتظار می رود که این فصل در اواسط سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Behrooz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تنها سریال مارول که خیلی ازش خوشم اومد و منتظر فصل دومش هستم . فقط امیدوارم مثل بقیه مجموعه فاز چهارم مارول بهش گند نزنن