21
10407
1
1 سال پیش
تریلر رسمی فیلم Last Voyage of the Demeter ساختۀ آندره اوردال منتشر شد: همیشه فیلم و سریال های اقتباسی...

تریلر رسمی فیلم Last Voyage of the Demeter ساختۀ آندره اوردال منتشر شد: همیشه فیلم و سریال های اقتباسی بسیار مورد انتظار و جذاب بوده اند، علی الخصوص که اگر از یک داستان تاریک و ترسناک اقتباس شده باشند. این ها دقیقاً مشخصات فیلم آخرین سفر دمتر (Last Voyage of the Demeter 2023) می باشند که از روی رمان دراکولای «برام استوکر» اقتباس شده است. اخیراً تریلری از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید

 

در خلاصه داستان این فیلم آماده است: کشتی شناخته شده ای با نام دمتر در حال سفر است که خدمۀ آن با اتفاق های عجیبی رو به رو می شوند زیرا دراکولا در تعقیب آن ها است.

 

در تریلر این فیلم که توسط «آندره اوردال» کارگردانی شده است تا جای ممکن با شخصیت ها و داستان آشنا می شویم. تاریکی و ترسی که در تریلر جریان دارد بی شک مخاطبین را مشتاق تماشای این فیلم می کند.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «کوری هاکینز»، «اشلینگ فرنچوسی»، «لیام کانینگهام»، «دیوید دستمالچیان»، «خاویر بوتت»، «جان جان بریونز»، «استفان کاپیچیچ»، «نیکولای نیکولف»، «کریس والی» و «نیکلای پازتی».

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۱ آگست سال ۲۰۲۳ اکران خودش را در سینما ها آغاز کند.

 

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • ariashanehsaz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تو این روزا جای همچین فیلمی خالی بود