1
1059
0
1 هفته پیش
شبکه‌ی پارامونت+ اولین تریلر از سریال “Landman” را منتشر کرد. تیلور شریدان خالق سریال “Yellowstone” سازنده‌ی این سریال است....

شبکه‌ی پارامونت+ اولین تریلر از سریال “Landman” را منتشر کرد. تیلور شریدان خالق سریال “Yellowstone” سازنده‌ی این سریال است.

 

سریال “Landman” برگرفته از پادکست کریستین والاس در سال 2019 به نام “Boomtown” است و داستان تامی نوریس معروف به”لندمن” (با بازی بیلی باب تورنتون) را دنبال میکند که نقش مدیریت آرامش و حلال مشکلات را در دنیای دکل‌های نفت تگزاس دارد. بازیگران نام آشنای دیگری مانند جان هم، دمی مور و همچنین میشل رندالف، کیلا والاس، جیمز جردن، جیکوب لافلند و پائولینا چاوز نیز در این سریال حضور دارند.

 

این اولین سریال بیلی باب تورنتون در نقش اصلی پس از سریال “Goliath” از شبکه‌ی آمازون پرایم خواهد بود. اون در این سریال نقش بیلی مک براید را بازی میکرد و این سریال در سال 2021 به پایان رسید. جان هم، ستاره‌ی سریال “Mad Men” نیز پس از بازی چشم نوازش در نقش کلانتر روی تیلمن در فصل پنجم سریال “Fargo” حالا در این سریال حضور خواهد داشت.

 

“Yellowstone” سریال قبلی تیلور شریدان با اینکه به تازگی شایعاتی در مورد خروج کوین کاستنر از سریال شنیده میشود، یکی از محبوب ترین سریال‌های استدیوی پارامونت از زمان آغاز به کارش در سال 2018 بوده است. “Yellowstone” در سال 2023، نامزد بهترین سریال درام در مراسم جوایز انتخاب منتقدین شد و کوین کاستنر جایزه‌ی گلدن گلوب بهترین بازیگر تلویزیونی را به دست آورد.

 

مایکل فریدمن قرار است کارگردان این سریال باشد و فیلمنامه‌ی سریال را تیلور شریدان و کریستین والاس نوشته‌اند. مایکل فریدمن، تیلور شریدان، کریستین والاس، اسکات براون، ران برکل، مگان کریدت، پیتر فلدمن، دیوید گلسر، جیسون هاک، دیوید هاتکین، گیر کازینسکی، جی کی نیکل، باب یاری و دن فریدکین تهیه کنندگان اجرایی سریال خواهند بود. 101 Studios و MTV Entertainment Studios و Bosque Ranch Productions که متعلق به تیلور شریدان است، تهیه کنندگان سریال می‌باشند.

 

“Landman” قرار است در تاریخ 17 نوامبر (27 آبان) از شبکه‌ی پارامونت+ پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید