6
3447
0
1 سال پیش
تریلر فصل دوم سریال Kung Fu Panda: The Dragon Knight منتشر شد: در اوایل این سال میلادی وقتی که...

تریلر فصل دوم سریال Kung Fu Panda: The Dragon Knight منتشر شد: در اوایل این سال میلادی وقتی که «جک بلک» در سریال پاندای کونگ‌فوکار: شوالیه اژدها (Kung Fu Panda: The Dragon Knight) محصول نتفلیکس به نقش خود بازگشت و صداپیشگی این پاندای دوست داشتنی را انجام داد، طرفداران این شخصیت به شدت خوشحال شدند؛ و حالا خبری منتشر شده که این خوشحالـی را دوچندان می کند؛ فصل دوم این سریال در تاریخ 12 ژانویه سال 2023 به نتفلیکس باز خواهد گشت و امروز تریلری نیز از این فصل منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در این فصل از سریال، پو را می بینیم که به تلاش برای انجام کار هایی که در فصل پیش آغاز کرد ادامه می دهد و همچنین او را می بینیم که برای اولین از چین خارج می شود و در یک ماجراجویی به سمت آمریکای مرکزی می رود.

 

اما او در این سفر تنها نخواهد بود «تیغ سرگردان» با صداپیشگی «ریتا اورا» و «روخمینی» با صداپیشگی «رهنوما پانتاکی» و «آقای پینگ» با صداپیشگی «جیمز هانگ» او را یاری خواهند کرد.

 

در این تریلر منتشر شده دو چیز را می بینیم که هر طرفدار پاندای کونگ‌فوکاری امید دیدنـش را دارد، یعنی اکشن و شوخ طبعی. در این تریلر صحنه هایی را می بینیم از مبارزات قهرمانان این سریال برای امن نگاه داشتن جهان.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید