27
9717
0
1 سال پیش
فروش ۲۱ میلیون دلاری فیلم Knock at the Cabin در اولین هفته اکرانـش: فیلم جدید «ام نایت شامالان» به...

فروش ۲۱ میلیون دلاری فیلم Knock at the Cabin در اولین هفته اکرانـش: فیلم جدید «ام نایت شامالان» به نام در کلبه را بزن (Knock at the Cabin 2023) در اولین آخرین هفته اکرانـش موفق شده است رکورد بسیار خوبی را از خودش در باکس آفیس جهانی بر جا بگذارد، این فیلم تنها پس از سه روز اکران توانسته است در باکس آفیس جهانی فروشی ۲۱٫۲ میلیون دلاری را تجربه کند.

 

این فیلم در آمریکا در ۳۶۴۳ سینما اکران شده است و از این تعداد سینما موفق شده است فروش داخلی ای ۱۴٫۲ میلیون دلاری داشته باشد، جا دارد اشاره کنیم که این فیلم در روز اول اکرانـش در آمریکا فروشی ۵٫۴۷ میلیون دلاری داشته است.

 

همانطور که می دانید در این مدت تمامی صدر نشینی های باکس آفیس در دست فیلم جدید جیمز کامرون یعنی آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) بوده است و هیجان زده خواهید شد که بگوییم فیلم جدید شامالان پس از هشت هفته توانست جایگاه این فیلم را از آن خود کند و طلسم صدر نشینی هفتگی آواتار را بشکند.

 

این فیلم داستان یک خانواده سه نفره را روایت می کند که در یک کلبه دور افتاده در حین تعطیلات توسط چهار نفر گروگان گرفته می شوند؛ گروگان گیران از آن ها می خواهند تا برای جلوگیری از آخرالزمان فداکاری نهایی را انجام بدهند

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید