8
5531
2
1 سال پیش
کمی بیشتر از شش ماه از سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک» در طول مراسم اسکار می گذرد و...

کمی بیشتر از شش ماه از سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک» در طول مراسم اسکار می گذرد و همچنان افرادی زیادی درحال بحث درمورد این اتفاق هستند. علاوه بر مردم عادی تعداد زیادی از افراد مشهور هم در مورد این اتفاق صحبت کرده اند؛ یکی از آن افراد بازیگر فیلم مردی از تورنتو (The Man from Toronto 2022) یعنی «کوین هارت» می باشد. اون هم با کریس راک و با ویل اسمیت دوست است.

 

اولین باری که این بازیگر به این موضوع پرداخت در ماه ژوئیه بود؛ او در درمورد این اتفاق گفته بود که با وجود حاشیه های بوجود آمده هنوز هر دوی آن ها را دوست دارد. کوین هارت اخیراً باز به این موضوع پرداخته است و گفته است که هم ویل اسمیت و هم کریس راک به ریکاوری نیاز دارند و اعلام کرد که زمان آن رسیده که عموم مردم از صحبت کردن درمورد این موضوع دست بردارند.

 

این بازیگر گفته است: “مردم هر روز اشتباه می کنن و بعد از اشتباه هاشون نیاز به زمان برای ریکاوری دارند. این موضوع دیگه ربطی به جهان نداره، این یه مسئله بین کریس و اسمیت هست؛ اجازه بدید خودشون حلش کنن. باید بهشون اجازه بدید که به زندگی عادی خودشون برگردن. اگه خودشون بخوان مشکلشون رو حل می کنن و اگه هم نخوان حل نمی کنن.”

 

این اتفاق در اسکار زمانی افتاد که کریس راک با کچلی همسر ویل اسمیت که به دلیل یک بیماری بوجود آمده است شوخی کرد. این اتفاق بهای سنگینی برای ویل اسمیت داشت. این بازیگر در این تابستان سکوت خودش را شکست و رسماً از کریس راک عذر خواهی کرد. کریس راک هنوز چیزی را رسماً اعلام نکرده است اما به نظر می رسد در طول یکی از استندآپ هایش او هم از ویل اسمیت عذر خواهی کرده است.

 

کوین هارت همچنین در ادامۀ بحث هایش گفته است: “ویل اسمیت کسی هست که باعث شد که کارگردانان بازیگران سیاه پوست رو وارد کار های خودشون بکنن، مگه نه؟ واسه همین من گله ای از ویل اسمیت نمی کنم و جوری رفتار می کنم که انگار اتفاقی نیوفتاده است.”

 

احتمالاً همگی ما موافق هستیم که بحث های پیرامون این اتفاق در چند ماه اخیر بسیار زیاد بوده اند پس شاید همه باید به حرف های کوین هارت گوش بدهند و اجازه بدهند که این دو بازیگر خودشان مشکلاتشان را حل بکنند.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • boycut
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    شایعه شده بود این حرکت هماهنگ شده بوده برای دیده شدن مراسم اسکار. چون چند سالی بود بیننده هاش کم شده بود

  • Babi.hemat
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فکر کنم ویل اسمیت یه لحظه داغ کرد و تنها کاری که فکر میکرد درسته رو انجام داد اما خودم تا اخرین لحظه منتظر بودم یجورایی بزنن زیر خنده و که مثلا شوخی کرده باشن اما واقعا بعید بدونم همچین چیزی دوباره اتفاق بیافته اونم تو فستیوال بزرگی مثل اسکار، به معنی واقعی تکان دهنده