28
10949
7
1 سال پیش
سه کلیپ جدید از قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های John Wick منتشر شد: همانطور که می دانید کم کم درحال...

سه کلیپ جدید از قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های John Wick منتشر شد: همانطور که می دانید کم کم درحال نزدیک شدن به تاریخ اکران قسمت چهارم مجموعه فیلم جان ویک با نام جان ویک: بخش چهار (John Wick: Chapter 4) می باشیم و سازندگان این فیلم تمام تلاش خود را می کنند تا مخاطبین را مشتاق تماشای این فیلم کنند. به همین مناسبـت سه کلیپ جدید از این فیلم منتشر شده است که در هر سه کلیپ، جان ویک را موقعیت های خطرناک و سخت می بینیم.

 

در این قسمت جان ویک بلاخره راهی برای شکست گروه عالی رتبه پیدا می کند؛ اما پیش از این که بتواند آزادی خودش را به دست بیاورد باید با دشمن جدیدی رو به رو شود که سر تا سر دنیا متحدین قدرتمندی دارند و همچنین نیرویی که دوستان قدیمی را تبدیل به دشمن می کند.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «کیانو ریوز»، «دانی ین»، «بیل اسکاشگورد»، «لارنس فیشبرن»، «هیرویوکی سانادا»، «شامیر اندرسون»، «لنس ردیک»، «رینا ساوایاما»، «اسکات ادکینز»، «کلنسی براون»، «ناتالیا تنا»، «مارکو زارور» و «ایان مک‌شین».

 

همچنین جا دارد اشاره کنیم که این فیلم، آخرین قسمت از مجموعه فیلم های جان ویک نخواهد بود و قرار است قسمت پنجـم این مجموعه نیز ساخته شود.

 

این فیلم قرار است اکران خودش را در تاریخ 24 مارس سال 2023 آغاز کند.

 

 

 

 

 

نظرات کاربـران

7
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • redred101
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فقط لهجه اسکات!!! عاشق این لهجه هام

  • hesam.71
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    انقدر ک تریلر دادن بیرون کل فیلمو لو دادن..لعنتی های خویشتن دار

  • armin6x
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خیلی از فیلما رو دنبالشو ساختن اما تو همین خیلیا خیلیاشون فقط همون قسمت اولش به دل مخاطب نشسته.اما تیمی که تا الان فیلم جان ویک رو ساخته از کارگردان و بازیگر و همه بگیر بیا تو هر قسمت همه کاری کردن که قسمتایه قبلتر از یاد ببینده بره.یعنی هر قسمتو خیلی بهتر از قسمت قبل ساختن.الان سریع و شخنو نگاه کنین رسید به دهش.تقریبا از قسمت 5 به بعدش دیگه همه چی تکراری شد.میشنن تو ماشین دهنه همه رو سرویس میکنن اخرشم قهرمانشون ون دیزله کچله بدردنخور.

  • johnwick1981
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    دیگه مطمئن شدم قسمت چهار هیچ فیلمیو نباید ساخت.

    • The_Mrtz
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      Avengers :end game:😐😐😐

  • A$AP
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    به نظر قسمت چهار ویک قرار نیست مثل قسمت چهار ماتریکس خراب بشه

  • Adam
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    لعنتی اسکات ادکینز نگاه 🤣🤣🤣چیکار کردنش چه تپل، عشقه عشق