1
782
0
2 روز پیش
استدیوی آمازون تریلری از فیلم اکشن و کمدی “Jackpot” با بازی جان سینا و آکوافینا و سیمو لو منتشر...

استدیوی آمازون تریلری از فیلم اکشن و کمدی “Jackpot” با بازی جان سینا و آکوافینا و سیمو لو منتشر کرد.

 

داستان فیلم در سال ۲۰۳۰ رخ میدهد و زمانی که یک مسابقه‌ی بخت آزمایی بزرگ در کالیفرنیا برگزار میشود. یک بازیگر به نام کیتی (با بازی آکوافینا) بلیط برنده را به دست می‌آورد ولی این بخت آزمایی با سایر قرعه کشی‌ها متفاوت است؛ اگر سایر شرکت کننده‌ها بتوانند قبل از غروب برنده را به قتل برسانند به صورت قانونی جایزه‌ی چند میلیارد دلاری را تصاحب میکنند.

 

پس از اینکه دسته‌ای از مردم کیتی را در شهر تعقیب میکنند، او با یک مامور تازه کار محافظت از برندگان بخت آزمایی به نام نوئل کسیدی (با بازی جان سینا) یک تیم تشکیل میدهد و او در ازای بخشی از جایزه باید تا غروب از او محافظت کند. البته نوئل نیز باید با یک مامور حفاظتی رقیب به نام لوئیس لوئیس (با بازی سیمو لو) رقابت کند که بزرگترین سازمان حفاظتی از برندگان بخت آزمایی در لس آنجلس را  دارد و میخواهد کمیسیون کیتی را به دست بیاورد.

 

بازیگران دیگری همچون ایدن مایری، ماشین گان کلی، دونالد الیس واتکینز، سام اصغری و موری هیل سایر بازیگران این فیلم هستند.

 

پال فایگ کارگردان فیلم‌هایی نظیر “Bridesmaids” و “A Simple Favor” کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. فیلمنامه‌ی فیلم را راب یسکوم نوشته است و جو راث و جف کریشنبام به نمایندگی از شرکت راث/کریشنبام و پال فایگ و لورا فیشر به نمایندگی از شرکت فایگ‌کو انترتینمنت تهیه کننده‌ی فیلم خواهند بود. جان سینا، میشل موریسی، راب یسکوم و زک راث تهیه کنندگان اجرایی فیلم میباشند.

 

یک قرعه کشی بخت آزمایی هم توسط سازندگان فیلم برگزار خواهد شد که در تریلر فیلم هم جان سینا و آکوافینا آدرس سایت قرعه کشی را اعلام میکنند.

 

“Jackpot” قرار است در تاریخ ۱۵ آگوست (۲۵ مرداد) از استریم آمازون پرایم ویدئو پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید