9
1829
0
4 روز پیش
انیمیشن “Inside Out 2” از استدیوی پیکسار باز هم سینماها را به لرزه در آورد و در هفته‌ی دوم...

انیمیشن “Inside Out 2” از استدیوی پیکسار باز هم سینماها را به لرزه در آورد و در هفته‌ی دوم اکران به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری رسید.

 

این انیمیشن در هفته‌ی اول به فروش ۱۵۴ میلیون دلاری رسیده بود و فروش بلیط‌ها در هفته‌ی دوم فقط ۳۵ درصد کاهش پیدا کرد. این مقدار فروش در هفته‌ی دوم باعث شد “Inside Out 2” پر فروش‌ترین انیمیشن در هفته‌ی دوم و هفتمین فیلم پرفروش تاریخ در هفته‌ی دوم شود.

 

فروش هفته‌ی دوم “Inside Out 2” حتی بالاتر از فروش هفته‌ی اول قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۵ بود که با ۹۰ میلیون دلار آغاز به کار کرده بود. فیلم‌هایی که فروش دومین هفته‌ی آن‌ها از “Inside Out 2” بالاتر بوده غول‌های با بودجه‌ی کلانی مانند: “Star Wars: The Force Awakens” با فروش ۱۴۹ میلیون دلار، “Avengers: Endgame” با فروش ۱۴۷ میلیون دلار، “Avengers: Infinity War” با فروش ۱۱۴ میلیون دلار، “Black Panther” با فروش ۱۱۱ میلیون دلار، “Jurassic World” با فروش ۱۰۶ میلیون دلار و The Avengers با فروش ۱۰۳ میلیون دلار، بودند.

 

“Inside Out 2” با ادامه‌ی این روند به فیلم‌هایی که بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته‌اند نیز ملحق خواهد شد. تا بدین جا این انیمیشن خانوادگی ۳۵۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۲۴ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است. پس از هشت روز اکران در سینماها، “Inside Out 2” از فیلم “Dune: Part II” گذر کرد که ۲۸۲ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی و ۷۱۱ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته بود و پر فروش‌ترین فیلم سال بود.

 

با اینکه این هفته چندین فیلم جدید آغاز به اکران کرده بودند، “Inside Out 2” در رده‌ی اول باکس آفیس باقی ماند. فیلم “The Bikeriders” به کارگردانی جف نیکلاس و بازی آستین باتلر، جودی کومر و تام هاردی بهترین فروش را در بین فیلم‌های جدید داشت. این فیلم با فروش ۱۰ میلیون دلاری در رده‌ی سوم باکس آفیس قرار گرفت. این فروش برای درامی در مورد باشگاه موتورسواری غرب آمریکا فروش خوبی محسوب میشود اما “The Bikeriders” بودجه‌ی نسبتا بالای ۳۵ میلیون دلاری دارد.

 

فیلم تازه وارد و ترسناک “The Exorcism” با هنرنمایی راسل کرو با فروش نه چندان جالب ۲٫۴۳ میلیون دلاری از ۲۲۴۰ سالن سینما در رده‌ی هفتم باکس آفیس قرار گرفت. فیلم کمدی “Thelma” هم با فروش ۲٫۲ میلیونی پایین‌تر از این فیلم قرار گرفت.

 

فیلم “Bad Boys: Ride or Die” با فروش ۱۹ میلیونی در رده‌ی دوم باکس‌آفیس این هفته قرار گرفت. این فیلم در سومین هفته‌ی اکرانش قرار داشت. فیلم “Kingdom of the Planet of the Apes” در هفتمین هفته‌ی اکرانش با فروش ۳٫۶ میلیونی در رده‌ی چهارم قرار گرفت. انیمیشن “The Garfield Movie” هم با همین مقدار فروش رده‌ی پنجم را به خود اختصاص داد.

 

فیلم “Kinds of Kindness” جدیدترین فیلم یورگوس لانتیموس و با هنرنمایی اما استون، در اکران محدود خود در ۵ سالن سینما ۳۵۰ هزار دلار فروش داشت. به گزارش سرچ‌لایت این بهترین فروش در بین اکران‌های محدود امسال بوده است. هفته‌ی آینده سرچ‌لایت ۵۰۰ سالن سینما را هم به لیست اکران این فیلم اضافه خواهد کرد تا برای اکران سراسری در ۳ جولای آماده باشد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید