5
3997
0
1 سال پیش
تیزر جدید فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny منتشر شد: همانطور که احتمالاً می دانید قسمت جدید...

تیزر جدید فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny منتشر شد: همانطور که احتمالاً می دانید قسمت جدید مجموعه فیلم های ایندیانا جونز با نام ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت (Indiana Jones and the Dial of Destiny 2023) ساخته شده است و قرار است تا مدتی دیگر اکران خودش را آغاز کند، اخیراً تیزر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید

 

داستان این فیلم در آمریکای سال 1969 اتفاق می افتد، زمانی که دولت آمریکا برای شکست اتحاد جماهیر شوروی در رقابت فضایی و فرستادن اولین انسان به فضا با نازیسم سابق همکاری می کند و ایندیانا جونز از این اتفاق بسیار ناراحت است و با آن مقابله می کند.

 

این قسمت از این مجموعه همانند قسمت های پیش توسط «استیون اسپیلبرگ» کارگردانی نشده است و «جیمز منگولد» کارگردان آمریکایی مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است و همچنین این فیلم آخرین باری خواهد بود که هریسون فورد را در نقش ایندیانا جونز می بینیم.

 

از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «هریسون فورد»، «فیبی والر بریج»، «مس میکلسن»، «آنتونیو باندراس»، «جان ریس دیویس»، «توماس کرچمان»، «توبی جونز» و «بوید هالبروک».

 

همچنین جا دارد اشاره کنیم که مدتی پیش تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا با زیرنویس فارسی مشاهده کنید.

 

این فیلم قرار است در تاریخ 30 ژوئن سال 2023 اکران خودش در سینما ها را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید