11
4754
3
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی فیلم مورد انتظار Hypnotic با بازی بن افلک منتشر شد: اگر طرفدار «رابرت رودریگز» کارگردان تحسین...

اولین تریلر رسمی فیلم مورد انتظار Hypnotic با بازی بن افلک منتشر شد: اگر طرفدار «رابرت رودریگز» کارگردان تحسین شده آمریکایی و «بن افلک» هستید، خبر خوب برای شما این است که فیلم جدید این دو با نام خواب آور (Hypnotic 2023) ساخته شده است و قرار است تا مدتی دیگر اکران خودش را در سینما ها آغاز کند. اخیراً اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این فیلم داستان کاراگاهی را دنبال می کند که در تلاش برای حل کردن یک پرونده است و بعد از مدتی پای دختر گمشده اش و یک برنامه مخفی دولتی نیز به این پرونده باز می شوند.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به: «بن افلک»، «آلیس براگا»، «ویلیام فیکنر»، «جی دی پاردو»، «هالا فینلی»، «دایو اوکینی»، «جفری‌دیوید فاهی» و «جکی ارل هیلی».

 

در این تریلر به صورت کامل با داستان و شخصیت های فیلم آشنا می شویم و مقداری از هیجان و تعلیقی که در فیلم جریان دارد را حس می کنیم. این تریلر وعده فیلمی را به ما می دهد که می تواند یکی از مورد انتظار ترین فیلم های سال ۲۰۲۳ باشد.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۲ می سال ۲۰۲۳ اکران خودش را در سینما ها آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • themsavari
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    فکر کردم memento رو میخوان بسازن

  • hasanagha4030
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خفنههههههه

  • Ali Jon Movie
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    از این فیلم هاست که یا قشنگه یا مسخره از اب در میاد