39
21879
4
1 سال پیش
در فصل دوم سریال House of the Dragon چه خواهد گذشت: «بلاد» و «چیز» شاید برای خیلی ها کلمات...

در فصل دوم سریال House of the Dragon چه خواهد گذشت: «بلاد» و «چیز» شاید برای خیلی ها کلمات ساده و بی موضوعی باشند، اما افرادی که رمان «آتش و خون» آثر «جرج آر آر مارتین» را خوانده اند با شنیدن این دو نام مالامال ترس و وحشت می شوند و تصویری از خونخواهی که قرار است در فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) شاهدش باشیم در ذهنشان شکل می گیرد.

 

اما این دو کلمه چه معنی ای دارند؟ برای چه انقد مسئله بزرگی بنظر می رسد؟ همانطور که احتمالاً می دانید کتاب آتش و خون کتابی است درمورد تاریخچه خاندان تارگرین که سریال خاندان اژدها نیز از همین کتاب اقتباس شده است. بلاد و چیز نام های مستعار دو شخصیت این کتاب هستند که مسئول اجرای نقشه انتقام بر علیه «ملکه آلیسنت»، «شاهزاده ایموند»، «شاه اگان دوم»، «شاهزاده دیمون» و «ملکه رینیرا» پس از مرگ «لوسریس» به دست «ایموند» هستند.

 

در پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) مرگ لوک به عنوان نوعی تصادف به تصویر کشیده شده است، حالا چه این مرگ عمدی بوده باشد یا غیر عمدی «سارا هس» نویسنده سریال خاندان اژدها تایید کرده است که این اقتباس تلویزیونی به سبک خودش توسط چیز و بلاد انتقام خون لوک را می گیرد که می توان آن را به نوعی مبادلۀ مرگبار نامید.

 

ماه پیش هنگامی که از هس توسط «ورایتی» پرسیده شد که آیا اتاق نویسندگان این سریال فیلمنامه بلاد و چیز را نوشته اند یا نه جواب داده است: “ما الان داریم قسمت نهایی فصل دوم رو می نویسیم، فکر نمی کنم ناامیدتون کنیم.”

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Mehdimhw
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    رینیرا آنقدر پسر داره من گیج میشم

  • Arsham.bathai
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    کی قراره فصل دوم بیاد؟؟

    • louehharreh28
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      2023 میاد ولی تاریخ دقیق ندادن

    • mohammadreza042555
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      اخرای 2023 میشه تقریبا 10 ماه دیگه