5
3331
1
1 سال پیش
اولین تیزر رسمی سریال انیمیشنی Gremlins: Secrets of Mogwai منتشر شد: سریال های انیمیشنی همیشه طرفداران خاص خودشان را...

اولین تیزر رسمی سریال انیمیشنی Gremlins: Secrets of Mogwai منتشر شد: سریال های انیمیشنی همیشه طرفداران خاص خودشان را داشته اند و طرفداران این ژانر خوشحال خواهند شد که بدانند انیمیشن سریالی گرملین‌ها: رازهای موگوای (Gremlins: Secrets of Mogwai) محصول اچ‌بی‌او قرار است تا مدتی دیگر پخش خودش را آغاز کند و اخیراً اولین تیزر رسمی این سریال انیمیشنی منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

طبق خلاصه داستانی که از این سریال منتشر شده است می توان گفت که این سریال ماجراهای «سام وینگ» در جوانی و «گیزمو موگوای» را در چین روایت خواهد کرد.

 

این سریال انیمیشنی پیش درآمدی بر فیلم گرملین‌ها (Gremlins 1984) و ادامه ای بر فیلم گرملین‌ها ۲: گروه جدید (Gremlins 2: The New Batch 1990) خواهد بود. در تیزری که از این سریال منتشر شده است تا جای ممکن با موضوع سریال آشنا می شویم و شخصیت های دوست داشتنی آن را می بینیم.

 

از مجموعه هنرمندانی که در این مجموعه ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «آیزاک وانگ»، «مینگ نا ون»، «بی‌دی ونگ»، «جیمز هنگ»، «متیو رایس»، «زاک گالیگان»، «ساندرا اوه»، «رندل پارک»، «جرج تاکی» و «بوئن ینگ».

 

این سریال انیمیشنی قرار است پخش خودش را در تاریخ ۲۳ می سال ۱۴۰۲ آغاز کند.

 

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Alireza.02
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    به به عالی