2
879
0
4 هفته پیش
اولین تریلر از فیلم کمدی و درام “Goodrich” با بازی مایکل کیتون و میلا کونیس منتشر شد.   زمانی...

اولین تریلر از فیلم کمدی و درام “Goodrich” با بازی مایکل کیتون و میلا کونیس منتشر شد.

 

زمانی که همسر اندی گودریچ (با بازی مایکل کیتون) و مادر فرزندان دوقلوی 9 ساله‌شان باید به مدت 90 روز به مرکز ترک اعتیاد برود، اندی باید به تنهایی از فرزندانش مراقبت کند و در دنیای مدرن روش‌های پدری کردن را یاد بگیرد. گودریچ از دختر بالغش از ازدواج اولش گریس (با بازی میلا کونیس) که حالا نیز حامله است، درخواست کمک میکند. در ادامه فیلم روی رابطه‌ی این پدر و دختر تمرکز میکند.

 

مایکل کیتون و میلا کونیس تریلر فیلم را با یک مصاحبه‌ی تماس تصویری منتشر کردند و میلا کونیس به کیتون یاد داد تا تریلر را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند. مایکل کیتون در استوری اینستاگرامش که تریلر را منتشر کرده بود نوشت: در ضمن این تریلر رو خودم تنهایی پست کردم.

 

هلی میرز شایر نویسنده و کارگردان این فیلم است. او قبلا در سال 2017 کارگردانی فیلم “Home Again” با بازی ریس ویدر اسپون را بر عهده داشته است.

 

به جز مایکل کیتون و میلا کونیس بازیگران دیگری مانند اندی مک داول، مایکل یوری، کارمن اجوگو، لورا بنانتی، کوین پولاک، وایون لایرا بلیر، نیکو هاراگا و دنی د فراری نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

 

در ماه ژانویه در یک معامله‌ی رقابتی و هفت رقمی استدیوی Ketchup Entertainment فیلم را خریداری کرد. گرت وست مدیر عامل این شرکت در بیانیه‌ای در مورد فیلم گفت: هلی میرز شایر فیلمساز فوق العاده با استعدادی است و فیلمی را ساخته که نگاه تازه و بامزه‌ای در مورد خانواده دارد و مایکل کیتون و میلا کونیس بازی بسیار خوبی را در این فیلم به نمایش گذاشته‌اند. به نظرمون پتانسیل بالایی وجود دارد که با این فیلم به بیننده‌های زیادی دست پیدا کنیم و هیجان‌زده‌ایم که در سینماهای ایالات متحده پخش خواهیم کرد.

 

“Goodrich” قرار است در تاریخ 18 اکتبر (26 مهر) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید