2
935
0
3 ماه پیش
بالاخره پس از 22 سال قرار است قسمت دوم فیلم پرطرفدار و محبوب “Freaky Friday” ساخته شود و فیلمبرداری...

بالاخره پس از 22 سال قرار است قسمت دوم فیلم پرطرفدار و محبوب “Freaky Friday” ساخته شود و فیلمبرداری این فیلم رسماً آغاز شد.

 

دیزنی اولین کلیپ از لیندزی لوهان و جیمی لی کرتیس را در پشت صحنه‌ی ساخت “Freaky Friday 2” را منتشر کرد. لیندزی لوهان و جیمی لی کرتیس قرار است مجدداً در نقش آنا و تس کولمن بازی کنند.

 

در قسمت اول آنا دختر نوجوان علاقمند به موسیقی است و مادرش تس، یک روانپزشک است. این دو در مورد مسائلی مانند ازدواج مجدد تس یا علاقه‌ی آنا به موسیقی اختلافاتی باهم دارند. یک روز پس از خوردن یک شیرینی شانس جسم این مادر و دختر باهم عوض میشود و باید راهی برای بازگشت به جسم خودشان پیدا کنند.

 

دیزنی هنوز جزئیاتی از داستان قسمت دوم کمدی محبوب سال 2003 را منتشر نکرده است، ولی استدیو تایید کرده که “Freaky Friday 2” در سال 2025 روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت. شایعه شده بود که این فیلم قرار است فقط از طریق استریم Disney+ پخش شود که مشخص شد حقیقت نداشته است. قسمت اول فیلم به فروش 160 میلیون دلاری در سینماهای جهان رسید.

 

علاوه بر لیندزی لوهان و جیمی لی کرتیس بازیگران دیگری نیز از قسمت اول مانند: مارک هارمون، چد مایک موری، کریستینا ویدال میچل، هیلی هادسون، لوسیل سونگ، استیفن توبولوفسکی و رزالیند چائو برای ایفای نقش مجدد باز خواهند گشت. بازیگران جدیدی نیز شامل جولیا باترز، منی جاسینتو، میتری راماکریشنان و سوفیا هامونز به جمع بازیگران فیلم اضافه خواهند شد.

 

لیندزی لوهان و جیمی لی کرتیس در سال 2023 بارها به ساخت “Freaky Friday 2” اشاره میکردند و دیزنی به تازگی سه ماه قبل و در ماه مارچ امسال به صورت رسمی خبر از ساخت قسمت دوم این فیلم را داد. نیشا گاناترا کارگردان فیلم خواهد بود. او به تازگی بر روی ساخت سریال “Welcome to Chippendales” از شبکه‌ی Hulu نظارت داشت و فیلم‌های “The High Note” با بازی داکوتا جانسون و تریسی الیس و فیلم “Late Night” با بازی میندی کالینگ و اما تامپسون را کارگردانی کرده است.

 

جیمی لی کرتیس در اکتبر سال 2022 و در برنامه‌ی “The View” از علاقه‌اش برای ساخت قسمت دوم “Freaky Friday” خبر داد و گفت شخصا به دیزنی پیام داده و خواسته قسمت دوم ساخته شود. اندرو گان، تهیه کننده‌ی قسمت اول برای قسمت دوم هم برخواهد گشت تا به همراه کریستین بر وظیفه‌ی تهیه کنندگی را عهده‌دار باشند.

 

‌‌‌  ‌‌

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید