17
4907
4
1 سال پیش
تریلر فصل دوم سریال Foundation منتشر شد: سریال بنیاد (Foundation) از روی مجموعه کتاب هایی به همین نام به...

تریلر فصل دوم سریال Foundation منتشر شد: سریال بنیاد (Foundation) از روی مجموعه کتاب هایی به همین نام به قلم «آیزاک آسیموف» اقتباس شده است، فصل اول این سریال نقد های مختلفی را از طرف منتقدین دریافت کرد اما موفق شد که تبدیل به یکی از محبوب ترین سریال های این شبکه بشود. فصل دوم این سریال قرار است پخش خودش را در تابستان شروع کند اما اخیراً تریلر این فصل منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

این سریال داستان گروهی از تبعیدیان را روایت می کند که متوجه می شوند تنها راه نجات «امپراتوری کهکشانی» از نابودی، سرپیچی از آن است.

 

این تریلر منتشر شده تمرکزش را بر روی فداکاری های بنیاد گذاشته است و تاکیدش بر این است که چگونه آن ها خانۀ و زندگی خود را برای هدف شان ترک کرده اند. گرچه ماموریت آن ها حتی نزدیک به تمام شدن هم نمی باشد زیرا بعد از نابودی امپراتوری، بنیاد باید آن را بازسازی کند.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به: «چیپو چونگ»، «ترنس مان»، «لائورا برن»، «لی پیس» و «جرد هریس». همچنین در این فصل چند بازیگر جدید نیز به این سریال اضافه شده اند که عبارتند از: «الا ری اسمیت»، «دیمیتری لئونیداس»، «بن دنیلز»، «هولت مک‌کالانی»، «میکل پرشبرانت» و «نیمرات کور».

 

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Leonidass
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خیلی خیلی زیادی با کتابش فرق میکنه، اگه سریالو دیدید کتابو نخونید اگه کتابو خوندید سریالو نبینید.

  • m2erfani
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    برخلاف دید خیلیا که حتما باید دنیای استاروار یا دی سی یا مارول باشه سریالی حتما خوبه.اتفاقا این سریال با اینکه یه دنیای دیگه رو تصور میده خیلی سریال خوب و جذابیه.منتظر فصل دومشم

  • alireza joon
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    سریال قابل تحسین

  • mohammad 65
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فصل اول ک خوب بود