4
2384
0
2 روز پیش
استدیوی لاینزگیت اولین تریلر از فیلم اکشن و هیجانی “Flight Risk” به کارگردانی مل گیبسون و با هنرنمایی مارک...

استدیوی لاینزگیت اولین تریلر از فیلم اکشن و هیجانی “Flight Risk” به کارگردانی مل گیبسون و با هنرنمایی مارک والبرگ را منتشر کرد.

 

این فیلم داستان یک خلبان (با بازی مارک والبرگ) را دنبال میکند که در حال انتقال یک مارشال هوایی (با بازی میشل داکری) و یک مجرم فراری (با بازی توفر گریس) به دادگاه است. آن‌ها در حالی که بر فراز طبیعت آلاسکا پرواز میکنند تنش‌هایی ایجاد میشود و اعتمادها در معرض آزمایش قرار میگیرد و مشخص میشود هیچکدام آن شخصی که به نظر می‌آید نیست.

 

فیلم “Flight Risk” قرار است سومین همکاری مل گیبسون و مارک والبرگ محسوب شود. اولین همکاری این دو نفر در سال ۲۰۱۷ و در فیلم کمدی “Daddy’s Home 2” بود و این دو نفر سپس در سال ۲۰۲۲ در فیلم درام “Father Stu” به همکاری با هم پرداختند. البته در فیلم “Flight Risk” برای اولین بار مل گیبسون مسئولیت کارگردانی و مارک والبرگ بازیگری فیلم را عهده دار است.

 

بخش‌هایی از تریلر فیلم “”Flight Risk” اولین بار در مراسم سینماکان ۲۰۲۴ در لاس وگاس آمریکا پخش شد. برنت لنگ سردبیر مجله‌ی ورایتی شخصیت مارک والبرگ در فیلم را “در حال کچل شدن و روانی با لهجه‌ی جنوبی و چشمانی سرشار از جامعه‌ستیزی” توصیف کرده است.

 

مل گیبسون فیلم “Flight Risk” را با فیلمنامه‌ای که جرد روزنبرگ نوشته است کارگردانی کرده است. جان دیویس، جان فاکس، بروس دیوی و مل گیبسون تهیه کنندگان فیلم هستند. الکس لبوویچی، جنی هینکی، رایان دی اسمیت، ناتاشا استاسن، آلن چنی، کریستوفر وودرو، کی بلین جانستون، کریستین مرکوری، پیتر جکل، ویکی کریستیانسون، راسل هالندر، جان هادل، پاتریک جاستن، والتر جاستن و جردن وگنر نقش تهیه کننده‌ی اجرایی فیلم را بر عهده دارند.

 

فیلم “Flight Risk” قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) در سینماهای آمریکا و جهان اکران شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید