17
7937
5
1 سال پیش
اولین پوستر فیلم Fast X منتشر شد: بیش از دو دهه است که مجموعه فیلم های سریع و خشن...

اولین پوستر فیلم Fast X منتشر شد: بیش از دو دهه است که مجموعه فیلم های سریع و خشن با صحنه های به شدت هیجانی باعث شده اند آدرنالین در خون های ما جریان پیدا کند و حالاً دهمین قسمت از این مجموعه با نام فست ایکس (Fast X) در راه است. اخیراً پوستری از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

تا به این لحظه همچنان هیچ اطلاعاتی درمورد داستان این قسمت به بیرون درز پیدا نکرده است و نمی دانیم که در این قسمت قرار است با چه ماجرایی رو به رو شویم و تنها چیزی که انتظار می رود این است که همانند قسمت های پیشین قسمت ده نیز پر باشد از صحنه های جذاب و ماشین های گران قیمت.

 

از مجموعه بازیگرایی که در این قسمت ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «وین دیزل»؛ «میشل رودریگز»؛ «تایرس گیبسون»؛ «کریس بریجز»؛ «جوردانا بروستر»؛ «ناتالی امانوئل»؛ «سونگ کانگ»؛ «مایکل روکر»؛ «شارلیز ترون»؛ «کاردی بی» و «دانیلا ملچیور».

 

در این پوستر جدید که «وین دیزل» بازیگر نقش «دومینیک تورتو» منتشر کرده است، تورتو را می بینیم که در میان تاریکی در حالتی نشسته است که به نظر می رسد درحال دعا کردن است و بر روی این پوستر جمله “پایان مسیر آغاز می شود” را می بینیم که باید برای متوجه شدن منظور این جمله کمی بیشتر صبر کنیم.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ 12 بهمن سال 1401 همچنان هیچ تاریخ رسمی ای برای اکران اعلام نشده است.

 

اولین پوستر فیلم Fast X منتشر شد

نظرات کاربـران

5
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • manager
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    Great Movie

  • saeed-akira
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    کی میاد ادمین؟

  • AmirHS04
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خدا کنه اینو مثل قبلی گند نزن و یه خاطره خوب و یک پیان عالی از مجموعه فیلم های سریع و خشن به جا بذارن

  • Harry Potter
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    سریع و خشن ۹ ضعیف ترین سری سریع و خشن بود اینو باید خوب بسازن

  • erfawn.abszd
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    دیگه دارن خیلی تخیلیش میکن شده عین فیلم هندی باید تو همون هفت تمومش میکردن از موضوع ساده و کلاسیکه سرقتو مسابقات خیابانی رسیدن به نجات دادن جهان