10
3883
2
2 ماه پیش
اولین تریلر از فیلم “F1” با موضوع مسابقات فرمول یک با بازی برد پیت منتشر شد. این فیلم محصول...

اولین تریلر از فیلم “F1” با موضوع مسابقات فرمول یک با بازی برد پیت منتشر شد. این فیلم محصول استدیوی اپل است.

 

این فیلم داستان راننده‌ی فرمول 1 به نام سانی هیز (با بازی برد پیت) را دنبال میکند که مجدداً به ورزش برمیگردد و در تیمی به نام APXGP با یک راننده‌ی تازه کار به نام جاشوا پیرس (با بازی دمسون ادریس) هم‌تیمی میشود و راه و چاه رانندگی را به او یاد میدهد.

 

کری کاندون، خاویر باردم، توبیاس منزیس، سارا نایلز، کیم بادنیا و سمسون کایو سایر بازیگران این فیلم با ژانر مسابقه‌ای هستند. خاویر باردم نقش رئیس تیم APXGP را بازی میکند.

 

فیلمبرداری “F1” در جریان مسابقات واقعی فرمول یک (مانند مسابقات گرند پری بریتانیا در سال گذشته، مسابقات خودروهای اسپرت رولکس 24 در دیتونا در ژانویه و چند مسابقه‌ی دیگر) انجام شده است.

حساب کاربری رسمی مسابقات فرمول یک در توئیتر اعلام کرد تماشاگران در روز 7 جولای و در جریان مسابقات گرند پری بریتانیا صحنه‌هایی از این فیلم را مشاهده خواهند کرد.

 

برت پیت و دمسون ادریس نیز روز 7 جولای در مسابقات گرند پری برتانیا حضور خواهند داشت و تیم APXGP یک بخش مخصوص در پیست اتومبیلرانی فرمول 1 خواهد داشت. طبق گزارشات هر دو بازیگر در جریان فیلمبرداری با اتومبیل‌های مسابقه‌ای رانندگی کرده‌اند.

 

لوئیس همیلتون که سابقه‌ی چندین قهرمانی در مسابقات فرمول 1 را دارد در نوشتن فیلمنامه و مشاور فیلم نقش داشته است.

 

جوزف کازینسکی (کارگردان فیلم Top Gun: Maverick) کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. تهیه کنندگان فیلم شامل برد پیت، لوئیس همیلتون، جری براکهایمر، چد اومن، دی‌دی گاردنر و جرمی کلاینر هستند. فیلم با همکاری ارن کروگر که در فیلم “Top Gun: Maverick” هم با کازینسکی همکاری داشت، ساخته شده است.

 

“F1” قرار است توسط شرکت برادران وارنر در تاریخ 25 ژوئن 2025 در سینماهای جهان و در تاریخ 27 ژوئن 2025 از سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Santa
    گزارش اسپویل
    (2 ماه پیش)

    واووووووو موهای تنم سیخ شد…..

  • bubbles
    گزارش اسپویل
    (2 ماه پیش)

    فیلم: کی حرف از امنیت زد؟ فیا: سی ثانیه پنالتی چون تایرت ۲ میلیمتر بیشتر از حد مجاز به ماشین حریف گرفت، رفتی ته جدول