3
1997
0
2 هفته پیش
اولین تریلر از فیلم تحسین شده‌ی “Emilia Perez” با بازی سلنا گومز و زوئی سالدانیا و ادگار رامیرز منتشر...

اولین تریلر از فیلم تحسین شده‌ی “Emilia Perez” با بازی سلنا گومز و زوئی سالدانیا و ادگار رامیرز منتشر شد.

 

جدیدترین فیلم ژاک آدیارد، یک فیلم کمدی جنایی و موزیکال به زبان اسپانیایی یه نام “Emilia Perez” است که برای اولین بار در جشنواره‌ی کن پخش شد و تشویق 11 دقیقه‌ای را از طرف تماشاگران تجربه کرد.

 

بازیگرانی مانند کارلا سوفیا گاسکون، سلنا گومز، زوئی سالدانیا و ادگار رامیرز در این فیلم حضور دارند.

 

ژاک آدیارد، کارگردان کهنه‌کار که فیلم‌هایی مانند “Rust and Bone” و “Paris, 13th District” را در کارنامه دارد، در این فیلم داستان ریتا (با بازی زوئی سالدانیا) را روایت میکند، یک وکیل باصلاحیت و قدرندیده که در یک شرکت حقوقی بزرگ کار میکند و علاقه دارد به مجرمان کمک کند تا از مشکلات قانونی نجات پیدا کنند. یک روز رئیس کارتل او را استخدام میکند تا کمک کند از کارش کناره‌گیری کند و به رویای تبدیل شدن به یک زن که سال‌ها بود در سر داشت برسد.

 

“Emilia Perez” یکی از مهم‌ترین فیلم‌های جشنواره‌ی کن امسال بود و جایزه‌ی بهترین فیلم جشنواره را از آن خود کرد. همچنین زوئی سالدانیا، سلنا گومز، کارلا سوفیا گاسکون و آدریانا پرز به صورت مشترک جایزه‌ی بهترین بازیگر زن جشنواره‌ی کن را برای بازی در این فیلم برنده شدند. همچنین به نظر اکثر منتقدان سینما این فیلم یکی از قدرتمندترین رقیبان برای به دست آوردن جایزه‌ی اسکار امسال خواهد بود.

 

نتفلیکس حق پخش “Emilia Perez” را از سایر رقبا ربود. پیتر دبروژ منتقد سینما در مورد این فیلم نوشت: یک نمایش موزیکال هیجان انگیز به زبان اسپانیایی در مورد تغییر زندگی یک رئیس سابق کارتل.

 

“Emilia Perez” قرار است در تاریخ 1 نوامبر (11 آبان) در سینماهای منتخب پخش شود و سپس در 15 نوامبر (25 آبان) از نتفلیکس پخش میشود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید