21
10062
4
1 سال پیش
کمپانی DreamWorks سکانس ابتدایی جدیدش را منتشر کرد: همگی «دریم‌ورکس انیمیشن» را می شناسیم، کمپانی بزرگ انیمیشن سازی که...

کمپانی DreamWorks سکانس ابتدایی جدیدش را منتشر کرد: همگی «دریم‌ورکس انیمیشن» را می شناسیم، کمپانی بزرگ انیمیشن سازی که همۀ ما حداقل با یکی از مجموعه انیمیشن هایش خاطره داریم، برای مثال سخت می شود که وقتی نام پاندای کنگفوکار می آید کسی لبخند بر روی لب هایش نیاید. به واسطه انیمیشن های پرطرفدار این کمپانی همگی نماد این شرکت را هم می شناسیم، پسری که روی ماه نشسته و درحال ماهی گیری است. کمپانی دریم‌ورکس جدیداً اعلام کرده که سکانس ابتدایی این کمپانی تغییر کرده و سکانس جدیدی منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در این سکانس جدید این پسر ماهی گیر پست خود در ماه را رها می کند و شروع به گشت‌وگذار در کهکشان می کند و در این مسیر با شخصیت های معروف و محبوب فرانچایز های این کمپانی رو به رو می شود، شخصیت های فرانچایز های:  چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم (How to Train Your Dragon 2010) ، پاندای کنگفوکار (Kung Fu Panda 2008رفقای بد (The Bad Guys 2022) و شرک (Shrek 2001). این سفر بعد از اینکه او از کنار فیونا، خره و شرک رد می شود تمام می شود و به ماه باز می گردد.

 

این سکانس ابتدایی قرار است برای اولین بار در ابتدای انیمیشن گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو (Puss in Boots: The Last Wish 2022) قرار بگیرد که قرار است در تاریخ 21 دسامبر راهی سینما ها شود.

 

این سکانس توسط یک تیم خلاق تولید شده است که از اعضای آن می شود نام برد از «سوزان بیرجی» در سمت تولید کننده و «کندال کرانتی» در نقش طراح تولید. موسیقی این سکانس توسط «هری گرگسون ویلیامز» ساخته شده است.

 

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • mahtasaadeghi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    من با سری فیلمهای شرک بزرگ شدم و کلی خاطره خوب دارم :’) کاش یه قسمت دیگه فقط بسازن

  • Baranm
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    وایییی خدا…شوکه شدم🥺🥺🥺🫢🫢 اصلا فکرش و نمی‌کردم اینقدر قشنگ باشه 🥺🥺😭😭😭 🥹🥹🥹🥹🥹🥹 اشک هایم سرازیر شد 🥹🥺😭😭

  • shahla1400
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    وای چقد احساساتی شدم🥺🥺♥♥

  • Mahdi0216
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    شرک 💔😢