18
13339
1
1 سال پیش
فروش موفق فیلم جدید اولیویا وایلد: نگران نباش عزیزم (Don’t Worry Darling 2022) فیلم برجستۀ کمپانی «برادران وارنر» اکران...

فروش موفق فیلم جدید اولیویا وایلد: نگران نباش عزیزم (Don’t Worry Darling 2022) فیلم برجستۀ کمپانی «برادران وارنر» اکران خودش را در آمریکا آغاز کرده و در ابتدای اکرانش ۳٫۱ میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم توسط «اولیویا وایلد» کارگردانی شده است و در جشنواره ونیز امسال به دلیل حاشیه هایی که برای فیلم بوجود آمده بود زیاد مورد بحث قرار گرفت؛ از جمله خبر تف انداختن «هری استایلز» بازیگر این فیلم بر روی «کریس پاین» که می توانید خبرش را از اینجا مطالعه کنید.

 

کمپانی برادران وارنر تخمین زده بود که این فیلم در اولین آخرین هفتۀ اکرانش فروشی ۱۷ میلیون دلاری داشته باشد اما با توجه به این شروع موفق ممکن است این فروش به ۲۵ میلیون دلار هم برسد که برای این فیلم که هزینۀ ساخت ۳۵ میلیون دلاری داشته است موفقیت بزرگی به حساب می آید.

 

تحلیلگران عقیده دارند که این فروش موفق به دلیل زیاد بودن طرفداران بازیگر این فیلم یعنی هری استایلز می باشد و عقیده دارند عموم مخاطبین هالیوود به این نوع فیلم علاقه ای ندارند اما باید این را هم در نظر گرفت که گاهی حاشیه هایی که برای یک فیلم بوجود می آید می توانند حتی به نفع فیلم باشند و فروش فیلم را بالا ببرند و در واقع جوری تبلیغات به حساب می آیند.

 

این فیلم در سایت معروفت «راتن تومیتوز» که نقد منتقدین را جمع آوری می کند در حال حاضر امتیاز ۴۵ از ۱۰۰ را گرفته است که به این معنی است که این فیلم احتمالاً شانس زیادی برای دریافت جایزه ای را ندارند.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    چه خوب