27
11137
6
1 سال پیش
تیزر انیمیشن Elemental منتشر شد: اخیراً کمپانی دیزنی و پیکسار تیزری از انیمیشن جدیدش به نام (Elemental) منتشر کرده...

تیزر انیمیشن Elemental منتشر شد: اخیراً کمپانی دیزنی و پیکسار تیزری از انیمیشن جدیدش به نام (Elemental) منتشر کرده است، اتفاقات این انیمیشن در «المنت سینی» رخ می دهند، جایی که چهار عنصر اصلی یعنی آب، خاک، هوا و آتش در کنار یک دیگر زندگی می کنند.

 

این انیمیشن داستان «امبر» را روایت می کند، یکی زن آتشی سرسخت و باهوش که با یک پسر کودن، بانمک و هرچه پیش آید خوش آید به نام «وید» دوست است، وید تمام تصورات امبر از دنیایی که در آن زندگی می کنند را تغییر می دهد.

 

این انیمیشن توسط «پیتر سون» کارگردانی شده است و تهیه کنندگی آن به عهده «دنیز ریم» بوده است. از صداپیشگان این فیلم می شود اشاره کرد به «لیا لوئیس» و «مامودو آتی» که هرکدام به ترتیب به جای نقش های امبر و وید ایفای نقش می کنند.

 

تیزری که از این انیمیشن منتشر شده است امبر را نشان می دهد که در یک قطار مترو درحال قدم زدن است و انواع ساکنان شهر المنت سیتی را در آن می بینیم؛ و در پایان این تیزر نیز شاهد لحظۀ آشنایی وید و امبر هستیم. تصاویری که در این تیزر به نمایش گذاشته می شوند به شدت دلربا هستند و نوید یک انیمیشن به بسیار جذاب را می دهند.

 

این انیمیشن در ژوئن سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. همچنین جا دارد اعلام کنیم که مدتی پیش کمپانی پیکسار خبر ساخت ادامۀ انیمیشن درون و بیرون (Inside Out 2015) را اعلام کرده است

 

نظرات کاربـران

6
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خیلی اهنگ جالبی داره

  • LLj
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چرا وایب جنس کاراکترش اینطوریه؟ تو عکسش که بهش میخورد باحال و با کیفیت باشه یا در حد انیمیشن روح باشه حس میکنم اون چیزی ک تصور میکردم نباشه

  • Roz Sorkh
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    انیمیشن قشنگی میاد

  • sepehrsD
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چه آهنگ خفنی اسمشو میدونید ؟

    • manna.kub214
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      اره خدایی منم خوشم اومد از اهنگش

    • sepehrsword
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      hell n back (bakar ) اس اهنگشه