12
2740
0
1 سال پیش
دنزل واشینگتن درحال مذاکره برای ایفای نقش در قسمت دوم فیلم Gladiator می باشد: شاید بهترین خبری که طرفداران...

دنزل واشینگتن درحال مذاکره برای ایفای نقش در قسمت دوم فیلم Gladiator می باشد: شاید بهترین خبری که طرفداران فیلم گلادیاتور (Gladiator 2000) در چند ماه اخیر شنیده اند، خبر ساخت قسمت جدید این فیلم باشد که مدتی پیش منتشر شد. این فیلم را می توان مورد انتظار ترین پروژه در دست ساخت دانست و اخیراً اخبار جدیدی از این فیلم منتشر شده اند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 

همانطور که می دانید مدتی پیش طی خبری اعلام کردیم که شخصیت اصلی این فیلم پاول مسکال می باشد و حالا «ددلاین» در خبری اعلام کرده است که «دنیل واشنگتن» نیز درحال مذاکره برای پیوستن به تیم بازیگران این فیلم می باشد.

 

در این فیلم نیز همانند قسمت اول، ریدلی اسکات مسئولیت کارگردانی را بر عهده دارد. همچنین اعلام شده است که «جنتی ییتس» و «ارتور مکس» که در فیلم اول مسئولیت طراحی لباس و طراحی تولید را داشته اند به مسئولیت خود بازخواهند گشت. فیلمنامه این فیلم توسط «دیوید اسکارپا» نگارش شده است.

 

دنزل واشینگتن یک بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی می باشد که در فیلم های زیادی حضور داشته است و موفق به دریافت دو جایزه اسکار نیز شده است. از یکی از بهترین فیلم های این بازیگر می توان به فیلم پرواز (Flight 2012) اشاره کرد.

 

همچنان مشخص نشده است که واشینگتن برای چه نقشی در حال مذاکره می باشد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید