9
4246
0
1 هفته پیش
“Deadpool & Wolverine” جدیدترین فیلم استدیوی دیزنی و مارول که شش هفته مانده به اکران اعداد فوق العاده‌ای از...

Deadpool & Wolverine” جدیدترین فیلم استدیوی دیزنی و مارول که شش هفته مانده به اکران اعداد فوق العاده‌ای از افتتاحیه‌ی فیلم پیش بینی میشود. گزارش‌ها حاکی از آن است که این فیلم افتتاحیه‌ی ۲۰۰ تا ۲۳۹ میلیون دلاری خواهد داشت.

 

تا به حال هیچ فیلمی با رده‌ی سنی بزرگسالان نتوانسته است به افتتاحیه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری برسد و اگر فیلم “Deadpool & Wolverine” با هنرمانی رایان رینولدز و هیو جکمن به این رقم برسد کار خارق‌العاده‌ای خواهد بود. رکورد فعلی برای افتتاحیه‌ی یک فیلم با رده‌ی سنی بزرگسالان هم در اختیار قسمت اول “Deadpool” است که در فوریه‌ی سال ۲۰۱۶ به رقم ۱۳۲٫۴ میلیون دلار رسید.

 

شاید برخی از طرفداران جوان‌تر مارول و دیزنی هنوز متوجه رده‌ی سنی این فیلم نشده باشند. پس حتی اگر فیلم “Deadpool & Wolverine” به رقم ۱۵۰ میلیون دلاری برسد، باز هم بزرگترین افتتاحیه‌ی فیلم برای رایان رینولدز (با زدن رکورد قسمت اول “Deadpool”) و هیو جکمن (زدن رکورد “X-Men: The Last Stand” با ۱۰۳ میلیون در سال ۲۰۰۶) خواهد بود. بدین صورت این فیلم حتی بزرگترین افتتاحیه‌ی تابستان نیز خواهد بود که پیش بینی میشود این هفته فیلم “Inside Out 2” محصول دیزنی و پیکسار به فروش ۱۲۰ الی ۱۳۰ میلیون دلاری برسد.

 

در بین تمام فیلم‌های اکرانی در سینما در تابستان امسال، فیلم “Deadpool & Wolverine”  از سه گانه‌ی “ددپول” به کارگردانی شان لوی انتظار میرود با اختلاف بالایی در صدر فیلم‌های تابستانی قرار بگیرد. طبق آمار و نظرسنجی‌هایی که صورت گرفته، این فیلم در بین تمامی فیلم‌های تابستان شناخته‌شده‌تر بوده و مردم زیادی اعلام کردند که دوست دارند این فیلم را خیلی زود در سینما تماشا کنند. آمار مردانی که علاقه به دیدن این فیلم دارند بیشتر از تعدادی است که شش هفته مانده به اکران “Spider-Man: No Way Home” اعلام شده بود و آن فیلم در بین بزرگترین افتتاحیه داخلی فیلم‌ها با فروش ۲۶۰ میلیون دلاری در رده‌ی دوم قرار گرفته است. پس ممکن است “Deadpool & Wolverine” حتی از این رقم هم بالاتر برود.

 

فیلم “Deadpool & Wolverine” در روز ۲۶ جولای (۵ مرداد) اکران خواهد شد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید