13
6630
0
1 سال پیش
تریلر جدید قسمت سوم فیلم Creed منتشر شد: مجموعه فیلم های راکی فیلم هایی هستند که احتمالاً حتی پدرانمان...

تریلر جدید قسمت سوم فیلم Creed منتشر شد: مجموعه فیلم های راکی فیلم هایی هستند که احتمالاً حتی پدرانمان نیز با آن ها خاطره دارد پس بی شک خوشحال خواهید شد که بدانید تا مدتی دیگر قرار است نهمیـن قسمت از این مجموعه فیلم به نام کرید ۳ (Creed III) اکران خودش در سینما ها را آغاز کند. اخیراً تریلر کوتاه جدیدی از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

بعد از تسلط بر دنیای بوکس، آدونیس در حال پیشرفت در زندگی کاری و خانوادگی اش می باشد. وقتی سر و کلۀ یک دوست دوران کودکی و یک اعجوبه بوکس پیدا می شود رویارویی این دو دوست چیزی فراتر از یک مبارزه به حساب می آید

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «مایکل بی جردن»، «تسا تامپسون»، «جاناتان میجرز»، «وود هریس»، «فیلیسیا رشاد»، « سائول آلوارس»، «سلنیس لیوا» و «تونی بلو».

 

این فیلم توسط بازیگر نقش اول مردش یعنی مایکل بی جردن کارگردانی شده است که این فیلم اولین کارگردانی فیلم بلند او به حساب می آید. این فیلم اولین فیلم از مجموعه فیلم های راکی است که «سیلوستر استالونه» هیچ نقشی در ساخت آن نداشته است که همین با نارضایتی طرفداران این مجموعه شده است.

 

این فیلم قرار است در تاریخ 3 مارس سال 2023 اکران خودش در سینما ها را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید