13
4245
1
1 سال پیش
فروش ۲۲۴٫۳ میلیون دلاری قسمت سوم مجموعه فیلم‌های کرید در باکس آفیس جهانی: همانطور که می دانید فیلم کرید...

فروش ۲۲۴٫۳ میلیون دلاری قسمت سوم مجموعه فیلم‌های کرید در باکس آفیس جهانی: همانطور که می دانید فیلم کرید ۳ (Creed III) مدتی است در سینما ها در حال اکران است، این فیلم نهمین قسمت از مجموعه فیلم های راکی و سومین قسمت از مجموعه فیلم های کرید می باشد. در ابتدا که فهمیدیم «سیلوستر استالونه» در ساخت این فیلم هیچ نقشی نداشته است شاید مقداری ناامید شدیم اما به نظر می رسد که این فیلم حتی بدون استالونه توانسته است به موفقیت چشم گیری دست پیدا کند.

 

این فیلم که با بودجه ای ۷۵ میلیون دلاری ساخته شده است تا به این لحظه توانسته است فروش موفق ۲۲۴٫۳ میلیون دلاری را برای خودش در باکس آفیس به ثبت برساند.

 

در خلاصۀ داستان فیلم آمده است: بعد از تسلط بر دنیای بوکس، آدونیس در حال پیشرفت در زندگی کاری و خانوادگی اش می باشد. وقتی سر و کلۀ یک دوست دوران کودکی و یک اعجوبه بوکس پیدا می شود رویارویی این دو دوست چیزی فراتر از یک مبارزه به حساب می آید.

 

همچنین جا دارد اشاره کنیم که این فیلم اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند «مایکل بی جردن» بوده است و با توجه به این موفقیت در فروش به نظر می رسد در آینده ای نزدیک قرار است شاهد فیلم های دیگری نیز به کارگردانی جردن باشیم.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • EKHRAJI
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    سلام بر نویسنده عزیز . شما همیشه از جمله ” همان طور که می دانید ” در اخبار استفاده می کنید . من بیشتر وقت ها نمی دانم . اگر این کامنت را می بینید سعی کنید کمتر از این جمله استفاده کنید .