29
9294
0
1 سال پیش
دومین تریلر رسمی سریال مورد انتظار Citadel منتشر شد: همانطور که در حال نزدیک شدن به آغاز پخش سریال...

دومین تریلر رسمی سریال مورد انتظار Citadel منتشر شد: همانطور که در حال نزدیک شدن به آغاز پخش سریال به شدت مورد انتظار سیتدل (Citadel) هستیم، اخیراً تریلر جدیدی از این سریال منتشر شده است تا مخاطبین را بیش از پیش مشتاق کند. می توانید این تریلر منتشر شده را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

سازمان جهانی جاسوسی «سیتدل» از بین رفته است و حافظه کارکنان این سازمان نیز پاک شده است و حالا سندیکای قدرتمند مانتیکور در حال به وجود آمدن است. آیا ماموران سیتدل می توانند گذشته خود را به خاطر بیاورند و قدرت مبارزه را پیدا کنند؟

 

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «ریچارد مدن»، «پریانکا چوپرا»، «استنلی توچی»، «لسلی منویل»، «اشلی کامینگز» و «رولاند مولر».

 

این سریال با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری ساخته شده است که همین این سریال را در لیست گران قیمت ترین سریال های تاریخ، در رتبه دوم قرار می دهد. همچنین حتماً برایتان جالب خواهد بود که بدانید این سریال حتی پیش از آغاز پخش فصل اول، برای فصل دوم تمدید شده است. احتمالاً این سریال تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین سریال های آمازون خواهد شد.

 

سیتدل در تاریخ 28 آپریل سال 2023 پخش خودش را آغاز خواهد کرد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید