4
895
1
1 روز پیش
استدیوی لاینزگیت اولین تریلر از فیلم “Small Things Like These” با بازی کیلین مورفی را منتشر و تاریخ انتشار...

استدیوی لاینزگیت اولین تریلر از فیلم “Small Things Like These” با بازی کیلین مورفی را منتشر و تاریخ انتشار فیلم در ایالات متحده و بریتانیا و ایرلند را مشخص کرد.

 

“Small Things Like These” برای اولین بار در ماه فوریه و در جشنواره‌ی فیلم برلین اکران شد. این اولین باری بود که یک فیلم ایرلندی در این جشنواره اکران میشد. امیلی واتسون جایزه‌ی خرس نقره‌ای را برای بازیش در این مراسم برنده شد. پس از آن استدیوی لاینزگیت حق پخش آمریکای شمالی، بریتانیا و ایرلند را به دست آورد. فیلم ابتدا در تاریخ 1 نوامبر در بریتانیا و ایرلند اکران میشود و سپس در تاریخ 8 نوامبر در ایالات متحده اکران میشود.

 

کیلین مورفی که تهیه کننده‌ی فیلم نیز است، نقش یک پدر خوب به نام بیل فرلانگ را در این درام بر اساس رمان پر فروش به همین نام به نوشته‌ی کلیر کیگن بازی میکند. بیل زمانی که به عنوان یک زغال فروش کار میکند تا خانواده‌اش را حمایت کند، متوجه میشود کلیسای محلی رازهای وحشتناکی را دارد و باعث میشود رازهای خودش نیز فاش شود. به همین خاطر مجبور میشود با گذشته‌اش روبرو شود و سکوت شهر کوچک ایرلندی که توسط کلیسای کاتولیک اداره میشود را بر هم بزند.

 

علاوه بر کیلین مورفی و امیلی واتسون، بازیگران دیگری مانند کیاران هایندس، آیلین والش، میشل، فرلی، جوان کرافورد، کلیر دون، مارک مک کنا، ابی فیتز و زارا دولین نیز در فیلم حضور دارند. وقایع فیلم چند هفته قبل از جشن کریسمس سال 1985 اتفاق می‌افتد.

 

“Small Things Like These” توسط تیم میلانتس (کارگردان سریال “Peaky Blinders”) کارگردانی شده است و از رمان پر فروش توسط کلیر کیگن توسط اندا والش (نویسنده‌ی فیلم “Hunger” و “Disco Pigs”) اقتباس و نوشته شده است.

 

کیلین مورفی قبلا در مصاحبه‌ای گفته بود: من عاشق کتابش شدم. داستانش خیلی واضح و مشخص بود ولی گستردگی زیادی داشت.

 

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Emad.3347
    گزارش اسپویل
    (1 روز پیش)

    😍