14
5877
1
1 سال پیش
بازیگر فیلم (Kick-Ass 2010) یعنی «کلویی گریس مورتس» از زمانی که سن کمی داشت در عرصه بازیگری فعالیت می...

بازیگر فیلم (Kick-Ass 2010) یعنی «کلویی گریس مورتس» از زمانی که سن کمی داشت در عرصه بازیگری فعالیت می کند و بزرگ شدن جلوی دوربین ها برای او آسان نبوده است. این بازیگر اخیراً در مورد یکی از میم هایی که درمورد او پخش شده است صحبت کرده است؛ در این میم او را در کنار یکی از شخصیت های سریال انیمیشنی (Family Guy) می‌ بینیم. او گفته است که بعد از پخش شدن این میم ها منزوی شده است.

 

او در این مورد گفته است: “یه میم بود که خیلی روی من تاثیر گذاشت، یه میم از من درحالی که یه جعبه پیتزا دستم هست و دارم وارد هتل میشم و این عکس در کنار یکی از شخصیت های این انیمیشن قرار گرفت که پاهای بلند و بالاتنۀ کوتاهی داره، در آن زمان این میم به صورت گستره روی اینترنت پخش شده بود.”

 

او ادامه داد: “همه داشتن بدنم رو مسخره می کردن و این میم رو به هرکی نشون می دادم بهم می گفت “برو بابا، بامزه ست” یادمه می نشستم و به این فکر می کردم که همه دارن بدنم رو مسخره می کنن و بدنم چیزیه که من هستم و نمی تونم تغییرش بدم. این عکس توی تمام اینستاگرام پخش شده بود.”

 

او در ادامۀ این مصاحبه گفته است که بعد از پخش میم ها تبدیل به یک آدم منزوی شده و فعالیت هایی که قبلاً از آن ها لذت می برده مثل راه رفتن بر روی فرش قرمز و عکس گرفتن دیگر برایش جذاب نبوده است و به گفته خودش بعد از این جریانات از تمام دوربین ها دوری کرده است.

 

او در آخر این مصاحبه گفته است: “اون موقع وقتی ازم عکس می گرفتن به شدت مظطرب می شدم. قلبم تند میزد و تنگی نفس می گرفتم.”

 

این بازیگر ۲۵ ساله فعالیت بازیگری خودش را از سن ۶ سالگی آغاز کرده است.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Hadi.sa
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خیلی بازیگر چندشیه