7
3539
0
2 سال پیش
بازیگر آمریکایی «کامرون دیاز» از زمان پخش آخرین فیلمش یعنی (Annie 2014) دیگر در هیچ فیلمی نبود و فعالیتی...

بازیگر آمریکایی «کامرون دیاز» از زمان پخش آخرین فیلمش یعنی (Annie 2014) دیگر در هیچ فیلمی نبود و فعالیتی در سینما نداشت؛ اما اخیراً اعلام شده که این بازیگر در فیلم بازگشت به مبارزه (Back in Action) محصول نتفلیکس در کنار «جیمی فاکس» ایفای نقش خواهد کرد. این بازیگر شب گذشته مهمان «برنامۀ امشب» بود و «جیمی فلن» میزبان این برنامه از او درمورد این فیلم سوالاتی پرسید.

 

وقتی که فلن از دیاز پرسید که آیا برای بازی در این فیلم مضطرب است یا هیجان زده او جواب داد: “جفتـش. عین قضیه حافظه عضلانی می‌ مونه، می‌دونی منظورم چیـه؟ من مدت زیادیـه که بازیگری می‌ کنم و یجورایی به این روند آشنا هستم و حالا بهش برگشتم اما کمی احساس متفاوتی داره.”

 

این بازیگر درمورد همبازی اش جیمی فاکس هم صحبت کرد. این دو بازیگر قبلاً در فیلم (Any Given Sunday 1999) و آنی هم با هم همبازی بوده اند. او درمورد فاکس گفت: “من قبلاً دوتا فیلم با فاکس کار کردم و باید بگم اون فوق العاده ست. توی آخرین فیلمی که بازی کردم یعنی فیلم آنی با جیمی همبازی بودیم و توی اولین فیلمـم بعد از برگشتم هم دارم با جیمی بازی می کنم. اون خیلی عالی و با استعداد و حرفه ای هست  و کار کردن باهاش خیلی سرگرم کننده خواهد بود.”

 

دیاز که بیشتر برای بازی در فیلم (The Mask 1994) شناخته می شود در سال 2020 در مصاحبه ای درمورد دلیل دوری اش از سینما صحبت هایی کرده بود و گفته بود: “وقتی به طور مرتب بازیگری می کنی باید ماه ها هر روز به مدت 12 ساعت سر کار باشی و به این ترتیب هیچ وقتی برای کارای دیگه نمی مونه. یهو به خودم اومدم و دیدم قسمت های از زندگیم رو واگذار کردم به بقیه آدم ها و اونا هم ازم گرفته بودنش.”

 

«بازگشت به مبارزه» فیلمی است به کارگردانی «سث گوردون» کارگردان فیلم (Pixels 2015) که هنوز اطلاعات زیادی درموردش به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید