8
3317
0
1 سال پیش
رامی ملک در سریالـی به کارگردانی مت ریوز نقش باستر کیتون را بازی خواهد کرد: شاید در جریان نباشید...

رامی ملک در سریالـی به کارگردانی مت ریوز نقش باستر کیتون را بازی خواهد کرد: شاید در جریان نباشید که سریالی تک فصلی از زندگی کمدین بزرگ یعنی «باستر کیتون» در دست ساخت است؛ اکثریت این کمدین را با نام «صورت سنگی بزرگ» می شناسیم. این سریال «برادران وارنر» از روی کتابی به نام «باستر کیتون: زندگی یک فیلمساز» اقتباس شده است و اخیراً اعلام شده است که «رامی ملک» بازیگر سریال مستر ربات (Mr. Robot) قرار است نقش این کمدین بزرگ را بازی کند.

 

این سریال توسط «دیوید ودل» تیه خواهد شد و چیزی که این خبر را مهم تر می کند این است که کارگردانی این سریال را کارگردان فیلم بتمن (The Batman 2022) یعنی «مت ریوز» انجام خواهد داد.

 

درحالی که هنوز نویسنده ای برای این سریال تعیین نشده است اما بر اساس اخبار منتشر شده می توان گفت که «تد کوئن» برای مسئولیت های نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی این پروژه در حال مذاکره است. از دیگر آثار کوئن می توان به سریال وراثت (Succession) اشاره کرد.

 

باستر کیتون را می توان یکی از بهترین کمدین های جهان نامید و نکته جالب درمورد این کمدین این است که او در هیچ یک از فیلم های هیچ لبخندی نزده است و همواره صورتی بی احساس داشته است به همین دلیل به او لقب صورت سنگی بزرگ را داده اند.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ 2 دی سال 1401 هیچ اطلاعاتی دیگری درمورد این سریال به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید